Haemme lähi- ja sairaanhoitajia sijaisuuksiin vuodenvaihteeseen

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

HAEMME SOSIAALI- JA TERVEYSALAN AMMATTILAISIA
sijaisuuksiin 21.12.2020-31.01.2021 ajanjaksolle.

Etsimme nyt sosiaali- ja terveysalan ammattilaisia sijaisuuksiin Caritaksen vanhusten ja vammaisten asumispalveluihin, kotihoitoon ja Caritas Sairaalaan.

Asumispalvelujemme asiakkaat ovat muistisairaita tai liikuntarajoitteisia ikäihmisiä, moni- ja liikuntavammaisia henkilöitä, sekä neurologisesti sairaita ja vammautuneita henkilöitä. Asumisvaihtoehdot vaihtelevat yhteisöllisestä ja kodinomaisesta palvelukotiasumisesta omiin esteettömiin asuntoihin. Toteutamme kaikkiin asumiskohteisiimme asiakkaiden tarvitsemat yksilölliset palvelut. Tarjoamme tukea myös omiin vapaa-ajan harrastuksiin osallistumisessa ja virkistävää yhteistä toimintaa. Tehtävä sisältää monipuolista asiakastyötä jokaisen asiakkaamme avuntarpeeseen vastaten. Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä toisia auttaen ja tukien.

Haemme sijaisuuksiin lähi- ja sairaanhoitajia. Huomioimme haussa myös lähi- tai sairaanhoitajaopiskelijat. Arvostamme aiempaa kokemusta vanhus- ja/tai vammaistyöstä, joustavuutta sekä hyviä yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi.

Caritaksessa työskentely antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhus- ja vammaistyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille.

Toivomme, että osaat nähdä tehtäväsi asiakaspalvelijana. Edellytämme työntekijöiltämme kykyä kohdata jokainen asiakas arvostaen ja yksilöllisesti. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin. Tarjoamme työtä, jossa sinulla on aikaa kohdata asiakkaat aidosti, olla läsnä ja toimia yhdessä asiakkaan kanssa. Edistämme jokaisen asiakkaamme mahdollisuutta elää omannäköistä aktiivista elämää. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi.

Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES.

Hakuaikaa tehtävään on 6.12.2020 asti. Täytä tästä sähköinen hakemus  ja kerro hakemuksessa, kiinnostaako sinua erityisesti vanhus- vai vammaistyö/Caritas Sairaala.

Toimi nopeasti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla ja täytämme tehtäviä sopivien työntekijöiden löytyessä.

Lisätietoja antaa:
Henkilöstökoordinaattori Hanna-Riikka Pöppönen, puh. 040 354 9850, hanna-riikka.popponen@caritaslaiset.fi.