Haemme lähihoitajaa kotihoitoon

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen.

Olemme osa Diakonissalaitoksen yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: Kotihoidon asiakastyytyväisyyskyselyssä saimme kiitettävän arvosanan.

Haemme LÄHIHOITAJAA kotihoitoon

Etsimme nyt lähihoitajaa Caritaksen kotihoitoon. Asiakkaamme ovat muistisairaita tai liikuntarajoitteisia ikäihmisiä, jotka asuvat pääsääntöisesti Caritaksen palvelutaloissa tai niiden läheisyydessä. Palvelutalot sijaitsevat Tuirassa, Taka-Lyötyssä, Puolivälinkankaalla ja Hintassa. Kotihoitaja tekee pääasiassa suunniteltuja asiakaskäyntejä hoito- ja palvelusuunnitelman mukaisesti sekä vastaa asiakkaiden turvapuhelimista ja poistumisvalvontalaitteista tulleisiin hälytyksiin.

Toistaiseksi voimassa olevan tehtävän koulutusvaatimuksena on lähi- tai perushoitajan tutkinto sekä Suosikki-rekisteröinti. Työ on pääasiassa 2-vuorotyötä. Työskentely kotihoidossa antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhustyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille.

Toivomme, että osaat nähdä tehtäväsi asiakaspalvelijana. Edellytämme työntekijöiltämme kykyä kohdata jokainen asiakas arvostaen ja yksilöllisesti. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin. Työotteesi on itsenäinen ja omaat ongelmanratkaisutaidot. Työtehtävässä ajokortti on välttämätön, omaa autoa ei edellytetä. Eduksesi katsotaan kokemus kotihoidosta sekä laaja-alainen osaaminen vanhustyöstä.

Tarjoamme työtä, jossa sinulla on aikaa kohdata asiakkaat aidosti, olla läsnä ja toimia yhdessä asiakkaan kanssa. Edistämme jokaisen asiakkaamme mahdollisuutta elää omannäköistä aktiivista elämää. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi. Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä toisia auttaen ja tukien.

Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan koeaikaa.

Täytä sähköinen hakemus 13.12.2020 mennessä. Siirry sähköiseen hakemukseen tästä.

Toimi nopeasti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla ja täytämme tehtävän sopivan työntekijän löytyessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa:
Palvelupäällikkö Outi Kaiponen, 044 468 4302, outi.kaiponen@caritaslaiset.fi