Haemme sosiaali- ja terveysalan ammattilaisia sijaisuuksiin syksylle 2020

Caritas on oululainen sosiaali- ja terveysalan palveluntarjoaja ja diakoniasäätiö. Toimimme vanhusten ja vammaisten hyvän elämän puolesta Pohjois-Suomessa. Olemme jo kahdenkymmenen vuoden ajan toimineet tukea ja apua tarvitsevien ihmisten hyväksi. Tarjoamme monipuolisia asumispalveluja, kotihoitoa sekä sairaalapalveluja. Yhteisötoimintamme edistää asiakkaidemme aktiivista toimijuutta ja osallisuutta yhteiskunnassa. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä.

Meille on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki, joka kertoo toimintamme vastuullisuudesta. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaistamme suosittelee meitä!

HAEMME SOSIAALI- JA TERVEYSALAN AMMATTILAISIA eri pituisiin sijaisuuksiin

Etsimme nyt sosiaali- ja terveysalan ammattilaisia eri pituisiin sijaisuuksiin Caritaksen vanhusten ja vammaisten asumispalveluihin, kotihoitoon ja Caritas Sairaalaan. Asiakkaamme ovat muistisairaita tai liikuntarajoitteisia ikäihmisiä, moni- ja liikuntavammaisia henkilöitä, sekä neurologisesti sairaita ja vammautuneita henkilöitä. Asumisvaihtoehdot vaihtelevat yhteisöllisestä ja kodinomaisesta palvelukotiasumisesta omiin esteettömiin asuntoihin. Toteutamme kaikkiin asumiskohteisiimme asiakkaiden tarvitsemat yksilölliset palvelut. Tarjoamme tukea myös omiin vapaa-ajan harrastuksiin osallistumisessa ja virkistävää yhteistä toimintaa. Tehtävä sisältää monipuolista asiakastyötä jokaisen asiakkaamme avuntarpeeseen vastaten. Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä toisia auttaen ja tukien.

Huomioimme haussa lähi- tai sairaanhoitajaopiskelijat. Arvostamme aiempaa kokemusta vanhus- ja/tai vammaistyöstä, joustavuutta sekä hyviä yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi. Caritaksessa työskentely antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhus- ja vammaistyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille.

Toivomme, että osaat nähdä tehtäväsi asiakaspalvelijana. Edellytämme työntekijöiltämme kykyä kohdata jokainen asiakas arvostaen ja yksilöllisesti. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin. Tarjoamme työtä, jossa sinulla on aikaa kohdata asiakkaat aidosti, olla läsnä ja toimia yhdessä asiakkaan kanssa. Edistämme jokaisen asiakkaamme mahdollisuutta elää omannäköistä aktiivista elämää. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi.

Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Työsuhteet alkavat sopimuksen mukaan ja niissä noudatetaan koeaikaa.

Täytä sähköinen hakemus 06.09.2020 mennessä ja kerro, kiinnostaako sinua erityisesti vanhus- vai vammaistyö/Caritas Sairaala. Haastattelut pidetään viikoilla 37 ja 38.

Lisätietoja tehtävästä antavat:

03.08.2020-14.08.2020 ajanjaksolla: Henkilöstökoordinaattori Hanna-Riikka Pöppönen 040 354 9850 hanna-riikka.popponen@caritaslaiset.fi

17.08.2020 lähtien: Palvelupäällikkö Sinikka Sirviö ma-pe klo 12:00-14:00, 040 520 6211, sinikka.sirvio@caritaslaiset.fi