Haemme uuteen Caritas Metsoon lähihoitajaa vammaistyöhön

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Haemme uuteen palvelukotiimme Caritas Metsoon
LÄHIHOITAJAA vammaistyöhön

Avaamme alkuvuodesta uuden vammaisten palvelukodin, Caritas Metson, Oulun Puolivälinkankaalle. Palvelukoti sijaitsee palvelutalo Metsolan Kartanon yhteydessä. Tarjoamme Metsossa tehostettua asumispalvelua vaikeavammaisille henkilöille. Talossa on myös oma viihtyisä päivätoiminnan tila.

Lähihoitajan tehtävä sisältää monipuolista asiakastyötä. Edistämme jokaisen asiakkaamme mahdollisuutta elää omannäköistä aktiivista elämää. Edellytämme työntekijöiltämme kykyä kohdata asiakas arvostaen ja yksilöllisesti. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin. Tarjoamme työtä, jossa sinulla on aikaa kohdata asiakkaat aidosti, olla läsnä ja toimia yhdessä asiakkaan kanssa.

Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä. Caritas Metson henkilökunta tekee yhteistyötä myös muiden talossa olevien Caritaksen asumisyksiköiden, kotihoitotiimin ja yhteisötoiminnan kanssa. Yhdessä rakennamme taloon hyvän hengen, ja autamme ja tuemme toisiamme. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi. Caritaksessa työskentely antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhus- ja vammaistyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille.

Toistaiseksi voimassa olevan tehtävän koulutusvaatimuksena on lähi- tai perushoitajan tutkinto sekä Suosikki-rekisteröinti. Työ on kolmivuorotyötä. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan koeaikaa.

Tehtävää voi hakea 20.12.2020 asti. Täytä sähköinen hakemus tästä

(Toimi nopeasti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla.)

Lisätietoja tehtävästä antavat

Palvelupäällikkö Sinikka Sirviö, 040 520 6211, sinikka.sirvio@caritaslaiset.fi
Henkilöstökoordinaattori Hanna-Riikka Pöppönen, 040 354 9850, hanna-riikka.popponen@caritaslaiset.fi