Haemme asumisen ohjaajaa Caritas Rovaniemelle

Haemme asumisen ohjaajaa Caritas Rovaniemelle!

Vuonna 2017 valmistunut Caritas Rovaniemi muodostuu päärakennuksen lisäksi palveluasunnoista, jotka sijaitsevat päärakennuksen välittömässä läheisyydessä. Sijaintimme on keskeinen, sillä meille on hyvät kulkuyhteydet ja ydinkeskustan palvelut ovat lähellä – vain kävelymatkan päässä! Asiakkaamme ovat pääasiassa kehitysvammaisia ja neurologisesti vammaisia henkilöitä. Asiakkaat asuvat omassa asunnossaan ja tarjoamme heille yksilölliset asumispalvelut.

Asumisen ohjaajana teet työtä ihmisenä ihmiselle: työskentelet asukkaidemme rinnalla ja autat heitä elämään omannäköistä arkea, juhlia unohtamatta. Työskentelet palveluasumisen yksikössä ja tarjoat asukkaillemme monipuolista ohjausta sekä tukea itsenäisen asumisen mahdollistamiseksi. Työssäsi esimerkiksi avustat asiakkaitamme arjen askareiden hoitamisessa, säännöllisen elämänrytmin löytymisessä sekä opintoihin osallistumisessa tai työelämään siirtymisessä. Teemme töitä yhdessä, yhteen hiileen puhaltaen. Caritaksen viimeisimmän henkilöstökyselyn tulokset kertovat; meillä saat tukea niin työkavereilta kuin esihenkilöltäsi!

Caritaslaiset tekevät merkityksellistä ja arvokasta työtä. Siksi haluamme huolehtia myös henkilökuntamme hyvinvoinnista. Henkilökuntaetuina tarjoamme:

– kehittymismahdollisuuksia ja koulutuksia ammatillisen osaamisesi kasvattamiseen (esim. monipuolinen sisäisten kurssien tarjonta)
– laajan kulttuuri- ja liikuntaedun (Smartum)
– mahdollisuus henkilökohtaisiin pikapalkintoihin
– työterveyshuollon (sisältää esim. mielen chatin sekä mielen sparrin) sekä kattavan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen
– iloisia arkipäivän kohtaamisia ja yhteisiä tiimipäiviä

Jotta työsuhde olisi molemmin puolin antoisa, toivomme sinulta:

– sosionomin tai nuoriso- ja vapaa-ajanohjaajan tutkintoa, sekä Suosikki-rekisteröintiä.
– hyviä vuorovaikutustaitoja ja reipasta asennetta
– tilannetajua ja ammattitaitoista ennakointia
– mutta ennen kaikkea halua kehittyä ja oppia uutta kanssamme!

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille, vammaisille ja kehitysvammaisille asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Tiesitkö, että olemme Diakonissalaitoksen tytäryhtiö. Diakonissalaitokseen kuuluu myös Rinnekoti ja tytäryhtiö Diakonissalaitoksen Hoiva. Diakonissalaitos työllistää valtakunnallisesti lähes 3000 henkilöä. Haluamme olla alan rohkein työpaikka ja teemme töitä #sydänmukana.

Työsuhde on kokoaikainen, toistaiseksi voimassa oleva ja se on kaksivuorotyötä. Kuitenkin, myös hakijan toive määräaikaisuudesta huomioidaan. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES ja työhöntulotarkastus sisältää rokotussuojan tarkistuksen.

Haluamme kuulla sinusta lisää! Toimithan nopeasti, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana.

Hakuaikaa tehtävään on 3.10. asti. Siirry sähköiseen hakemukseen tästä.

Jäikö jokin askarruttamaan? Olemme vain puhelun päässä! Jos kaipaat lisätietoja avoimesta paikasta, voit olla yhteydessä sähköpostitse, tai arkisin puhelimitse 8-16; Palveluesimies Henna Hietala, henna.hietala@caritaslaiset.fi, 044 4684392