Kaipaatko uutta urallesi? Haemme esihenkilökoulutusohjelmaan ja meille töihin sairaanhoitajaa/geronia/sosionomia

Kiinnostaako sinua ura esihenkilönä vanhus- tai vammaispalveluissa? Haluatko uusia haasteita ja vastuuta isommista kokonaisuuksista?

Haemme nyt
SAIRAANHOITAJIA, GERONOMEJA JA SOSIONOMEJA ESIHENKILÖKOULUTUSOHJELMAAN

Tarjoamme loistavan tilaisuuden amk-tutkinnon suorittaneelle sote-alan ammattilaiselle, joka haluaa pätevöityä esihenkilöksi. Noin yhden lukuvuoden kestävän koulutusohjelman jälkeen sinulla on mahdollisuus hakea palveluesimiehen tehtävää Diakonissalaitokseen kuuluvasta Caritas Palvelut Oy:stä.

Haemme meille töihin vakituiseen tehtävään sairaanhoitajia, geronomeja ja sosionomeja. Tehtävään sisältyy noin vuoden kestävä määräaikainen esihenkilöhautomo-opiskelu (oppisopimuksella). Koulutuksen jälkeen sinulla on pätevyys hakea avoimia esihenkilötehtäviä.

Työskentelet koulutuksen ajan kokeneemman palveluesimiehen työparina ja kartutat asiakastyön ohella osaamistasi esihenkilö- ja johtamistehtävästä. Saat oman esimiesmentorin, joka varmistaa laajan ja monipuolisen perehdytyksesi tehtävään. Tarjoamme sinulle johtamisvalmennuksen ja mahdollisuuden lähiesimiestutkinnon suorittamiseen oppisopimuksella. Olet osa trainee-ohjelmaa, esihenkilöhautomoa, johon kuuluu opiskelijoita myös muista konsernin yksiköistä.

Työpisteesi on Caritas Maininki, Caritas Celesta, Caritas Metso tai Caritas Rovaniemi. Caritas Maininki on Oulun Pateniemessä sijaitseva kehitysvammaisten palvelukoti. Oulun Limingantullissa sijaitseva Caritas Celesta on asumispalveluyksikkö, joka tarjoaa tehostettua asumispalvelua vammaisille henkilöille. Caritas Metso sijaitsee Puolivälinkankaalla ja tarjoaa tehostettua palveluasumista vammaisille. Rovaniemellä on tehostetun asumisen kotiryhmät vammaisille henkilöille.

Hae hautomoon, jos olet

– sote-alan amk- tai yamk-tutkinnon suorittanut ja kiinnostunut etenemään urallasi

– vahva vanhus- tai vammaistyön osaaja

– kiinnostunut vaikuttamaan vanhusten tai vammaisten kanssa tehtävään työhön omalla toiminnallasi

– valmis sitoutumaan yksilölliseen koulutukseen, joka sisältää sekä käytännön työtä että teoriaopintoja.

LAT-tutkintoon (Lähiesimiestyön ammattitutkinto) tähtäävä oppisopimuskoulutus alkaa 1.9.2021 ja päättyy 30.6.2022.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa sopimuksen mukaan. Tehtävän palkka määräytyy oman ydintehtävän mukaan. Tarjoamme työsuhde-etuina mm. merkittävän liikunta- ja kulttuuriedun sekä kattavan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES.

Tule meille töihin ja kehittämään osaamistasi ja valmentautumaan esimiestehtävään! Kuulemme sinusta mielellämme lisää.

Hakuaika päättyy 30.5.2021. Hae tehtävää tästä linkistä.

Yhteystiedot:

Sinikka Sirviö, palvelupäällikkö, puh. 040 520 6211 (Maininki, Metso)

Jonna Tuomikoski, palvelupäällikkö, puh. 044 468 4385 (Rovaniemi, Celesta)

Me Diakonissalaitoksella haluamme olla alan rohkein työpaikka ihmisille, jotka ottavat ammattitaidon ohella sydämensä mukaan töihin. Yhdessä säätiöön kuuluvan Rinnekodin sekä tytäryritysten Diakonissalaitoksen Hoivan ja Caritas Palveluiden kanssa tarjoamme asiakkaillemme vaikuttavia sosiaali- ja terveyspalveluja. Työllistämme valtakunnallisesti 3000 henkilöä. Meillä jokainen tekee työtä ihmisarvon puolesta.