Haemme kassatarjoilijaa lounaskahvilaan

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 87 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Haemme lounaskahvilaamme KASSATARJOILIJAA

Caritas Ravintolat tuottavat päivittäiset ateriapalvelut Caritaksen palvelukotien asukkaille ja sairaalan potilaille, sekä kaikille avoimia lounas- ja kahvilapalveluita. Caritaksella on kaksi lounasravintolaa ja yksi lounaskahvila Oulussa, sekä lounasravintola Rovaniemellä.

Haemme nyt kassatarjoilijaa Tuiran hyvinvointikeskuksessa sijaitsevaan lounaskahvila Helmeen. Helmi palvelee pääasiassa hyvinvointikeskuksen asiakkaita ja henkilökuntaa arkipäivisin.

Kassatarjoilijan työtehtäviin kuuluu asiakaspalvelu, kahvilatuotteiden valmistaminen, lounaslinjastosta huolehtiminen, tilitykset ja kassatoiminnoista vastaaminen, omavalvonnasta huolehtiminen ja astiahuolto, sekä muut mahdolliset ravintolassa esiintyvät työtehtävät. Työparinasi lounaskahvilassa toimii kokki.

Olet vastuuntuntoinen, tiimityötaitoinen ja oma-aloitteinen ravintola-alan peruskoulutuksen saanut aurinkoinen persoona. Tulet erilaisten ihmisten kanssa hyvin juttuun, etkä pelkää kohdata asiakasta, ja olet kiinnostunut kehittämään omaa työtäsi sekä oppimaan uutta.

Kassatarjoilijan työsuhde on määräaikainen 31.12.2021 asti ja alkaa mahdollisimman pian. Työ on osa-aikatyötä keskimäärin 5,5 tuntia/päivä (mahdollisuus lisätöihin). Palkkaus on työehtosopimuksen mukainen, käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES.

Hakuaika tehtävään päättyy 23.7.2021. Täytä sähköinen hakemus tästä.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

8.-16.7.: Palveluesimies Suvi Patrikainen, puh. 050 407 4515.