Haemme kesäsijaisia siivoustiimiin

Tiedämme, että työuran ensimmäiset työpaikat ovat niitä tärkeimpiä. Haluamme tarjota hyvän työpaikan, jossa voit kartuttaa arvokasta työkokemusta ja kehittyä ammatissasi. Meillä hyvä kesätyö tarkoittaa muutakin, kuin laadukasta kesätyöpaikkaa ja hyvää kesätyökokemusta: pääset tekemään työtä, jolla on valtava merkitys asiakkaidemme arjelle.

Caritas Palvelut on osa Diakonissalaitoksen yhteiskunnallista konsernia. Diakonissalaitoksella on tarjolla 360 hyvää kesäduunia valtakunnallisesti ohjaus- ja hoivatyössä. Työnantajalupauksemme jokaiselle työntekijälle kuuluu: Haluamme olla alan rohkein työpaikka ihmisille, jotka ottavat ammattitaidon ohella sydämensä mukaan töihin. Meillä jokainen tekee työtä ihmisarvon puolesta.

Haemme puhdistusalan osaajia/opiskelijoita kesätöihin siivoustiimiin (5)

Caritas on siivonnut oululaisia koteja jo vuodesta 2003 lähtien. Olemme erikoistuneet ikäihmisten ja vammaisten henkilöiden kotisiivouksiin. Meille on tärkeää kohdata asiakas ystävällisesti, hänen kotiaan ja yksityisyyttään kunnioittaen. Vastaamme myös Caritaksen omien palvelutilojen puhtaudesta.

Hakemamme henkilö on puhdistusalan koulutuksen saanut tai alan opiskelija, jolla on jo kokemusta siivoustyöstä. Perehdytämme sinut hyvin tehtävään. Olet luotettava, tunnollinen, asiakaspalveluhenkinen ja omaat hyvän suomen kielen taidot. Ajokortti sekä aikaisempi siivoustyökokemus katsotaan eduksi.

Kesätyötä on tarjolla touko-elokuun ajalle. Tarjoamme Yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimuksen mukaisen palkan. Kokoaikainen työaika on arkisin aamuvuorossa.

Hakuaikaa tehtävään 28.3. asti. Täytä sähköinen hakemus tästä.
Lisätietoja antaa: Palveluesimies Soile Hirvonen, puh. 045 636 5160/ soile.hirvonen@caritaslaiset.fi