Haemme kodinhuoltajaa Caritas Kairos-kotiin

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 87 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Haemme kodinhuoltajaa vakituiseen työsuhteeseen

Kodinhuoltajan tehtävä on avoinna ikäihmisten asumisyksiköissämme Caritas Kairos-kodissa Kaukovainiolla. Työtehtäviin kuuluvat asiakkaiden pyykkihuolto, asiakas keittiöiden ruokahuollon tehtävät sekä avustaminen yleisissä arjen askareissa. Yksikön ylläpito- ja perussiivoustyöt tekee siivouspalvelu.

Tehtävä edellyttää kodinhuoltajan, avustajan tai niitä vastaavaa tutkintoa.  Hakemamme henkilö on luotettava, tunnollinen, asiakaspalveluhenkinen ja omaa hyvän suomen kielen taidon. Eduksi katsotaan kokemus ikäihmisten kanssa toimimisesta, mutta tärkeintä on reipas ja ennakkoluuloton asenne. Ajokortti sekä hygieniapassi ovat hakijalle eduksi.

Tehtävään annetaan hyvä perehdytys ja arjessa tukena ovat asumisyksikön osaavat työkaverit. Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä, ketterä ja yhteisöllinen, jossa tehdään tiimityötä hyvässä hengessä.

Tarjoamme työntekijöillemme mm. koulutusmyönteisen ilmapiirin ja monipuolisen sisäisten kurssien tarjonnan osana Diakonissalaitosta, laajan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sekä 200 €:n liikunta- ja kulttuuriedun ja muita hyvinvointia tukevia etuja.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimus. Tehtävän työaika on arkipäivisin aamuvuorossa ja työaikamuoto on jaksotyö. Työ alkaa 16.8.2021 tai sopimuksen mukaan.

Hakeminen ja lisätiedot:

Hakuaika tehtävään päättyy 26.7.2021. Hae tehtävää tästä linkistä.

Lisätietoja tehtävästä antaa palveluesimies Katariina Seppänen p. 050 4499 559

Me Diakonissalaitoksella haluamme olla alan rohkein työpaikka ihmisille, jotka ottavat ammattitaidon ohella sydämensä mukaan töihin. Yhdessä säätiöön kuuluvan Rinnekodin sekä tytäryritysten Diakonissalaitoksen Hoivan ja Caritas Palveluiden kanssa tarjoamme asiakkaillemme vaikuttavia sosiaali- ja terveyspalveluja. Työllistämme valtakunnallisesti 3000 henkilöä. Meillä jokainen tekee työtä ihmisarvon puolesta.