Haemme kokkia Caritaksen ravintoloihin Ouluun

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme.

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Haemme KOKKIA määräaikaiseen työsuhteeseen Ouluun.

Caritas Ravintoloiden tehtävänä on tuottaa päivittäiset ateriapalvelut Caritaksen asumispalveluiden asiakkaille ja sairaalan potilaille, sekä kaikille avoimia lounas- ja kahvilapalveluita. Caritaksella on kaksi lounasravintolaa ja kaksi kahvilaa Oulussa ja yksi ravintola Rovaniemellä.

Kokin työtehtäviin kuuluu ruuanvalmistus, tavaroiden tilaaminen ja kuormien purku, omavalvonnasta huolehtiminen, astiahuolto ja muut keittiöllä esiintyvät työtehtävät. Olethan valmis myös toimimaan tarvittaessa asiakaspalvelutyössä. Keittiöissämme on käytössä uudet ja nykyaikaiset laitteet.

Olet vastuuntuntoinen, tiimityötaitoinen ja oma-aloitteinen ravintola-alan peruskoulutuksen suorittanut aurinkoinen persoona. Tulet erilaisten ihmisten kanssa hyvin juttuun etkä pelkää kohdata asiakasta ja olet kiinnostunut kehittämään omaa työtäsi sekä oppimaan uutta.

Tarjoamme sinulle työtä yhteisössä, jonka työllä on merkitystä. Tehtävämme on tarjota maukasta ja ravitsevaa ruokaa, joka on osa hyvää arkea ja hoitoa palvelukodeissamme. Lounasravintoloissamme tarjoamme ystävällisen ja henkilökohtaisen palvelun, sekä yhteisöllisen paikan kohdata ja viihtyä.

Työyhteisönä olemme yhteisöllinen, koko ajan kehittyvä ja ketterä paikallinen toimija. Tarjoamme työntekijöillemme monipuolisia henkilöstöetuja ja mahdollisuuksia lisäkoulutuksiin.

Kokin työsuhde alkaa mahdollisimman pian ja on kokoaikainen, määräaikainen työsuhde. Työsuhteen kesto 28.2.2022 saakka, mahdollisuuksia työn jatkoon myös sen jälkeen. Palkkaus ja muut työsuhteen ehdot ovat työehtosopimuksen mukaisia. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES.

Hakeminen: Hae tehtävää 30.7. mennessä. Täytä sähköinen hakemus tästä

Lisätietoja tehtävästä antaa:
Anna-Maija Siikaluoma, ateriapalvelupäällikkö, p. 045 636 5372 / anna-maija.siikaluoma@caritaslaiset.fi