Haemme lähihoitajaa Caritas Luotsiin

Oulunsalossa sijaitseva Caritas Luotsi tarjoaa palvelukotiasumista kehitysvammaisille kodinomaisessa ja turvallisessa ympäristössä. Luotsissa on kaksi kotiryhmää, joissa molemmissa on 9 asuntoa. Päivätoiminta on kiinteä osa asukkaiden arkea ja sitä järjestetään pihapiirissä sijaitsevassa omassa tilassaan.

Sinä voit olla opintojesi loppuvaiheessa, työurasi alussa tai jo kaiken nähnyt konkari. Lähihoitajana teet työtä ihmisenä ihmiselle: työskentelet asukkaidemme rinnalla ja autat heitä elämään omannäköistä arkea, juhlia unohtamatta. Teemme töitä yhdessä, yhteen hiileen puhaltaen. Henkilöstökyselymme tulokset kertovat; Caritaksella työkavereiden ja esihenkilöiden tuki on erinomaisella tasolla!

Caritaslaiset tekevät merkityksellistä ja arvokasta työtä. Siksi haluamme huolehtia myös työntekijöidemme hyvinvoinnista. Henkilökunnallemme tarjoamme:

– työterveyshuollon sekä laajan tapaturmavakuutuksen
– laajan kulttuuri- ja liikuntaedun (Smartum)
– mahdollisuuden vaikuttaa työvuoroihisi (käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu)
– mahdollisuus henkilökohtaisiin pikapalkintoihin
– koulutuksia ja kehittymismahdollisuuksia (esim. sisäisten kurssien tarjonta)
– iloisia arkipäivän kohtaamisia ja yhteisiä tiimipäiviä

Jotta työsuhde olisi molemmin puolin antoisa, toivomme sinulta:

– lähihoitajan tutkintoa sekä Valvira- rekisteröintiä
– hyviä vuorovaikutustaitoja ja reipasta asennetta
– tilannetajua ja ammattitaitoista ennakointia
– valmiutta kolmivuorotyöhön
– mutta ennen kaikkea halua kehittyä ja oppia uutta kanssamme!

Caritas Palvelut Oy tarjoaa vanhuksille, vammaisille ja kehitysvammaisille asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja Pohjois-Suomessa. Tiesitkö, että olemme Diakonissalaitoksen tytäryhtiö? Säätiö tarjoaa yhdessä siihen kuuluvan Rinnekodin ja tytäryritysten Diakonissalaitoksen Hoivan ja Caritas Palveluiden kanssa vaikuttavia sosiaali- ja terveyspalveluita, jotka parantavat asiakkaidemme arkea. Työllistämme valtakunnallisesti noin 3000 henkilöä – tule sinäkin mukaan tekemään työtä kanssamme #sydänmukana.

Haluamme kuulla sinusta lisää! Toimithan nopeasti, sillä voimme tehdä palkkauspäätöksiä nopeastikin. Työsuhde on määräaikainen, alkaen sopimuksen mukaan ja päättyen 31.08.2022. Käytössämme on yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Työ on kolmivuorotyötä ja työhöntulotarkastus rokotussuojan tarkistuksen.

Hakuaikaa tehtävään on 3.10. asti. Siirry sähköiseen hakemukseen tästä.

Jäikö jokin askarruttamaan? Olemme vain puhelun päässä! Jos kaipaat lisätietoja avoimesta paikasta, voit olla yhteydessä sähköpostitse, tai puhelimitse arkisin 8-16;
Palveluesimies Katja Lammi, katja.lammi@caritaslaiset.fi, 044 468 4330