Haemme lähihoitajia Sissi-tiimiimme (sisäinen sijainen)

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 87 % asumispalvelujemme asiakkaistamme suosittelee meitä!

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Haemme sisäisiä sijaisia Sissi-tiimiimme (lähihoitaja)

Toimintamme laajentuessa haemme rohkeaa ja toimeen tarttuvaa lähihoitajaa sisäisen sijaisen tehtävään. Sissi tekee lyhyitä sijaisuuksia (kolmesta viikosta kuuteen viikkoon) Caritaksen vanhusten ja vammaisten asumispalveluissa ja/tai kotihoidossa. Työ on monipuolista ja vaihtelevaa, ja sissit pääsevät tekemään työtä erilaisten asiakasryhmien ja tiimien parissa. Työtehtävät määräytyvät kunkin työskentely-yksikön mukaisesti. Edellytämme tehtävään valituilta itsenäistä työotetta, joustavuutta sekä rohkeaa työasennetta.

Caritaksessa sissinä työskentely antaa erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhus- ja vammaistyöhön sekä mahdollisuuden oman ammattitaidon kehittämiseen. Tiimissämme on hyvä yhteishenki ja huumori kukkii. Saat tehtävään hyvän perehdytyksen sekä tukea työkavereilta ja esimieheltä.

Jokainen työpäivä on erilainen ja sissin työssä on uutta opittavaa joka päivä, mutta sissimme jopa nauttivat tästä! Kokemus tuo työhön varmuutta ja pikkuhiljaa eri yksiköt tulevat tutuiksi. Sissimme kokevat, että on kivaa tuntea itsensä tervetulleeksi yksikköön kuin yksikköön. Työ sissinä koetaan tärkeäksi ja merkitykselliseksi – riennät kirjaimellisesti työksesi apuun.

Kuuntelemme työntekijän toivetta siitä, onko hän halukas työskentelemään vanhusten vai vammaisten asumispalveluissa ja/tai kotihoidossa. Meillä on tarjota monipuolisia työmahdollisuuksia.

Tarjoamme työntekijöillemme mm. koulutusmyönteisen ilmapiirin ja monipuolisen sisäisten kurssien tarjonnan, laajan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sekä 200 €:n liikunta- ja kulttuuriedun ja muita hyvinvointia tukevia etuja.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja koulutusvaatimuksena on lähi- tai perushoitajan tutkinto sekä Suosikki-rekisteröinti. Työ on pääsääntöisesti kokoaikaista kaksivuorotyötä, myös osa-aikaisuus on mahdollista. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan koeaikaa. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES.

Tehtävää voi hakea sähköisellä hakemuksella, hakuaikaa tehtävään on 21.3. asti.  Siirry hakemukseen tästä

Toimi nopeasti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Henkilöstökoordinaattori Hanna-Riikka Pöppönen, 040 354 9850, hanna-riikka.popponen@caritaslaiset.fi