Haemme lähihoitajia Caritas Alppilaan vammaistyöhön

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 87 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Haemme Caritas Alppilaan LÄHIHOITAJIA (3) vammaistyöhön

Caritas Alppila tarjoaa vammaisille henkilöille palveluasumista asumisryhmässä. Ammattitaitoisen henkilökuntamme apu ja ohjaus ovat saatavilla kaikkina vuorokauden aikoina, ja asiakkailla on myös käytössään hälytyskutsupalvelu. Asukkailla on viihtyisä yhteistila, jossa voidaan viettää mukavaa yhteistä aikaa ja ruokailla.

Kaksi tehtävistä on kolmivuorotyötä ja yksi pääasiassa yötyötä. Meillä on mahdollista tehdä joustavasti erilaisia vuoroja ja pääset vaikuttamaan omaan työhösi.

Lähihoitajan tehtävä sisältää monipuolista asiakastyötä. Asiakkaamme ovat pääasiassa vaikeasti vammaisia. Lähihoitajan työssä on mahdollista perehtyä myös hengityshalvauspotilaan hoitotyöhön. Tarjoamme työtä, jossa sinulla on aikaa kohdata asiakkaat aidosti, olla läsnä ja toimia yhdessä asiakkaan kanssa. Toimimme asiakaslähtöisesti sekä tuemme asiakkaiden osallisuutta sekä mahdollisuuksia oman näköiseen elämään.

Toivomme, että omaat hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin.

Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä toisia auttaen ja tukien. Tiimissämme työskentelee innostunutta ja motivoitunutta väkeä. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi. Caritaksessa työskentely antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhus- ja vammaistyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille.

Tarjoamme työntekijöillemme mm. koulutusmyönteisen ilmapiirin ja monipuolisen sisäisten kurssien tarjonnan osana Diakonissalaitosta, laajan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sekä 200 €:n liikunta- ja kulttuuriedun ja muita hyvinvointia tukevia etuja.

Toistaiseksi voimassa olevan tehtävän koulutusvaatimuksena on lähi- tai perushoitajan tutkinto sekä Suosikki-rekisteröinti. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan koeaikaa.

Tehtävää voi hakea sähköisellä hakemuksella, hakuaikaa tehtävään on 2.7. asti. Kerro hakemuksessa millaisesta työaikamuodosta olet kiinnostunut.  Siirry hakemukseen tästä.

Toimi nopeasti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Palveluesimies Päivi Ahokas,  044 736 8190, paivi.ahokas@caritaslaiset.fi

Me Diakonissalaitoksella haluamme olla alan rohkein työpaikka ihmisille, jotka ottavat ammattitaidon ohella sydämensä mukaan töihin. Yhdessä säätiöön kuuluvan Rinnekodin sekä tytäryritysten Diakonissalaitoksen Hoivan ja Caritas Palveluiden kanssa tarjoamme asiakkaillemme vaikuttavia sosiaali- ja terveyspalveluja. Työllistämme valtakunnallisesti 3000 henkilöä. Meillä jokainen tekee työtä ihmisarvon puolesta.

Lue lisää Caritas Alppilasta