Haemme lähihoitajia Caritas Annansilmään

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 87 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Haemme palvelukoti Annansilmään LÄHIHOITAJIA (2) vanhustyöhön

Tarjoamme palvelukodissamme tehostettua asumispalvelua liikuntarajoitteisille ikäihmisille. Korostamme toimintafilosofiassamme kodinomaisuutta ja yksilöllisyyttä. Caritaksen palvelukodit ovat pieniä ja viihtyisiä hoivakoteja, asukkaiden koteja. Annansilmässä asukkaita on 15. Näin tunnemme asukkaamme ja jokainen tulee huomioiduksi persoonansa mukaan. Vaalimme kodeissamme lämmintä ilmapiiriä ja rauhallista läsnäoloa.

Lähihoitajan tehtävä sisältää monipuolista asiakastyötä. Edellytämme työntekijöiltämme kykyä kohdata jokainen asiakas arvostaen ja yksilöllisesti. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin. Tarjoamme työtä, jossa sinulla on aikaa kohdata asiakkaat aidosti, olla läsnä ja toimia yhdessä asiakkaan kanssa.

Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi. Caritaksessa työskentely antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhus- ja vammaistyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille.

Toistaiseksi voimassa olevan tehtävän koulutusvaatimuksena on lähi- tai perushoitajan tutkinto sekä Suosikki-rekisteröinti. Työ on kolmivuorotyötä. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan koeaikaa.

Tehtävää voi hakea sähköisellä hakemuksella, hakuaikaa tehtävään on 31.1. asti.  Siirry hakemukseen tästä.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Henkilöstökoordinaattori Hanna-Riikka Pöppönen, 040 354 9850, hanna-riikka.popponen@caritaslaiset.fi

Lue juttu Annansilmästä – Äiti pääsi palvelukotiin – tytärten jatkuva huoli helpotti