Haemme lähihoitajia Caritas Metsoon

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 87 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Haemme uuteen palvelukotiimme Caritas Metsoon LÄHIHOITAJIA vammaistyöhön

Huhtikuussa 2021 avattu Caritas Metso tarjoaa tehostettua asumispalvelua vaikeavammaisille asiakkaille. 15-paikkainen palvelukoti sijaitsee palvelutalo Metsolan Kartanon yhteydessä Puolivälinkankaalla. Metson tilat on juuri remontoitu ja niiden viihtyisyyteen ja esteettömyyteen on kiinnitetty erityistä huomiota. Asukkaiden on mahdollista osallistua päivätoimintaan, jota järjestetään omassa viihtyisässä tilassa.

Haemme lähihoitajia toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen sekä kesäsijaisuuteen elokuun 2021 loppuun asti.

Lähihoitajan tehtävä sisältää monipuolista asiakastyötä. Edistämme jokaisen asiakkaamme mahdollisuutta elää omannäköistä aktiivista elämää. Edellytämme työntekijöiltämme kykyä kohdata asiakas arvostaen ja yksilöllisesti. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työn kasvavassa ja kehittyvässä yhteisössä, tiimityötä hyvässä hengessä, koulutusmyönteisen ilmapiirin ja monipuolisen sisäisten kurssien tarjonnan osana Diakonissalaitosta. Caritaksessa työskentely antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhus- ja vammaistyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille.

Tehtävän koulutusvaatimuksena on lähi- tai perushoitajan tutkinto sekä Suosikki-rekisteröinti. Työ on kolmivuorotyötä. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan koeaikaa.

Tehtävää voi hakea 18.6.2021 asti. Täytä sähköinen hakemus tästä
Kerro hakemuksessasi haetko vakituista työtä vai sijaisuutta. Haastattelemme hakijoita jo hakuajalla.

Lisätietoja tehtävästä antaa:
Palveluesimies Annariina Pukki,  044 4910 976 /annariina.pukki@caritaslaiset.fi