Haemme lähihoitajia Caritas Nestoriin

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 87 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Haemme Caritas Nestoriin LÄHIHOITAJIA (2) vammaistyöhön

Caritas Nestori on Oulunsalossa sijaitseva 13-paikkainen ympärivuorokautista tehostettua asumispalvelua tarjoava palvelukoti. Asiakkaat ovat neurologisesti vammautuneita tai neurologista sairautta sairastavia henkilöitä. Tarjoamme asiakkaillemme yksilöllisen avun ja ohjauksen. Tavoitteenamme on kuntoutumista edistävän hoitotyön avulla tukea asiakkaan itsenäistä selviytymistä.

Nestorin henkilökunta tekee tiivistä yhteistyötä samassa talossa sijaitsevan kehitysvammayksikkö Caritas Luotsin kanssa. Asiakkaille on tarjolla päivätoimintaa oman päivätoiminnan ohjaajan ja henkilökunnan toteuttamana. Meillä asukkaiden arki on tekevää ja menevää, yhdessä touhutaan monenlaista mukavaa!

Lähihoitajan tehtävä sisältää monipuolista asiakastyötä. Tarjoamme työtä, jossa sinulla on aikaa kohdata asiakkaat aidosti, olla läsnä ja toimia yhdessä asiakkaan kanssa. Edistämme jokaisen asiakkaamme mahdollisuutta elää omannäköistä aktiivista elämää. Toivomme, että omaat hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin.

Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä toisia auttaen ja tukien. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi. Caritaksessa työskentely antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhus- ja vammaistyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille.

Tarjoamme työntekijöillemme mm. koulutusmyönteisen ilmapiirin ja monipuolisen sisäisten kurssien tarjonnan osana Diakonissalaitosta, laajan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sekä 200 €:n liikunta- ja kulttuuriedun ja muita hyvinvointia tukevia etuja.

Toinen tehtävistä on toistaiseksi voimassa oleva ja toinen määräaikainen sijaisuus 31.7.2022 asti (alkaen mahdollisimman pian).

Tehtävän koulutusvaatimuksena on lähi- tai perushoitajan tutkinto sekä Suosikki-rekisteröinti. Työ on kolmivuorotyötä. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan koeaikaa.

Tehtäviä voi hakea sähköisellä hakemuksella, hakuaikaa tehtävään on 13.6.2021 asti:

Vakituinen työtehtävä: hakulomake

Määräaikainen tehtävä: hakulomake

Toimi nopeasti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Palveluesimies Miia Saxholm, 050 370 7214, miia.saxholm@caritaslaiset.fi

Me Diakonissalaitoksella haluamme olla alan rohkein työpaikka ihmisille, jotka ottavat ammattitaidon ohella sydämensä mukaan töihin. Yhdessä säätiöön kuuluvan Rinnekodin sekä tytäryritysten Diakonissalaitoksen Hoivan ja Caritas Palveluiden kanssa tarjoamme asiakkaillemme vaikuttavia sosiaali- ja terveyspalveluja. Työllistämme valtakunnallisesti 3000 henkilöä. Meillä jokainen tekee työtä ihmisarvon puolesta.