Haemme lähihoitajia Caritas Sonettiin

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 87 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Toimintamme laajentuessa haemme Caritas Sonettiin LÄHIHOITAJIA (2) vammaistyöhön

Vammaistyön osaajista koostuva Caritas Sonetti hakee tiimiinsä kahta lähihoitajaa. Liikkuva Sonetti-tiimi tarjoaa vammaispalveluja asiakkaiden omaan kotiin Oulun Taka-Lyötyssä. Asiakkaamme ovat liikunta- ja vaikeasti vammaisia ja he saavat ympärivuorokautista apua ja hoitoa sekä tukea vapaa-ajan harrastuksiin osallistumisessa oman tarpeensa mukaan. Asiakkailla on myös käytössään hälytyskutsupalvelu.

Lähihoitajan tehtävä sisältää monipuolista asiakastyötä. Tarjoamme työtä, jossa sinulla on aikaa kohdata asiakkaat aidosti, olla läsnä ja toimia yhdessä asiakkaan kanssa. Edistämme jokaisen asiakkaamme mahdollisuutta elää omannäköistä aktiivista elämää. Työ kotihoidossa on melko itsenäistä, joten työssä vaaditaan oma-aloitteisuutta. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin.

Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä toisia auttaen ja tukien. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esihenkilöltäsi. Caritaksessa työskentely antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhus- ja vammaistyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille.

Tarjoamme työntekijöillemme mm. koulutusmyönteisen ilmapiirin ja monipuolisen sisäisten kurssien tarjonnan osana Diakonissalaitosta, laajan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sekä 200 €:n liikunta- ja kulttuuriedun ja muita hyvinvointia tukevia etuja.

Toistaiseksi voimassa olevan tehtävän koulutusvaatimuksena on lähi- tai perushoitajan tutkinto sekä Suosikki-rekisteröinti. Työ on kolmivuorotyötä. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan koeaikaa.

Tehtävää voi hakea sähköisellä hakemuksella, hakuaikaa tehtävään on 19.5.2021 asti.  Siirry hakemukseen tästä.

Toimi nopeasti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla.

Lisätietoja tehtävästä antaa:
Palveluesimies Marianne Välimäki, 044 468 4401, marianne.valimaki@caritaslaiset.fi

Lue Sonetin hoitajan työstä artikkelista täältä