Haemme lähihoitajia kotihoitoon

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen.

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Haemme LÄHIHOITAJIA kotihoitotiimeihimme Oulussa

Caritaksen kotihoito palvelee pääasiassa Caritaksen palvelutaloissa asuvia ikäihmisiä. Haemme nyt hoitajia Caritas-Kodin, Matriitin ja Metsolan Hovin tiimeihimme. Jokaisessa talossa toimii oma kotihoidon tiimi, joten asiakkaat ja työkaverit tulevat tutuiksi ja työkaverin apu on aina lähellä.

Kotihoitaja tekee pääasiassa suunniteltuja asiakaskäyntejä hoito- ja palvelusuunnitelman mukaisesti sekä vastaa asiakkaiden turvapuhelimista ja poistumisvalvontalaitteista tulleisiin hälytyksiin. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: Kotihoidon asiakastyytyväisyyskyselyssä saimme kiitettävän arvosanan.

Toivomme, että osaat nähdä tehtäväsi asiakaspalvelijana. Edellytämme työntekijöiltämme kykyä kohdata jokainen asiakas arvostaen ja yksilöllisesti. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin. Työotteesi on itsenäinen ja omaat ongelmanratkaisutaidot.

Tarjoamme työtä, jossa sinulla on aikaa kohdata asiakkaat aidosti, olla läsnä ja toimia yhdessä asiakkaan kanssa. Edistämme jokaisen asiakkaamme mahdollisuutta elää omannäköistä aktiivista elämää. Arvostamme kokemusta kotihoidosta, mutta se ei välttämätöntä, koska panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi. Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä toisia auttaen ja tukien.

Tarjoamme työntekijöillemme mm. koulutusmyönteisen ilmapiirin ja monipuolisen sisäisten kurssien tarjonnan osana Diakonissalaitosta, laajan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sekä 200 €:n liikunta- ja kulttuuriedun ja muita hyvinvointia tukevia etuja.

Toistaiseksi voimassa olevan tehtävän koulutusvaatimuksena on lähi- tai perushoitajan tutkinto sekä Suosikki-rekisteröinti. Työ on 2-vuorotyötä. Lääkelupa suoritetaan 1kk:n aikana aloituksesta.

Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan koeaikaa.

Täytä sähköinen hakemus 6.6.2021 mennessä. Kerro hakemuksessasi, mikäli haluat työskennellä jossain tiimissä erityisesti. Otamme sen mielellämme huomioon. Siirry sähköiseen hakemukseen tästä.

Toimi nopeasti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla ja täytämme tehtävän sopivan työntekijän löytyessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Palvelupäällikkö Outi Kaiponen, 044 468 4302, outi.kaiponen@caritaslaiset.fi

Me Diakonissalaitoksella haluamme olla alan rohkein työpaikka ihmisille, jotka ottavat ammattitaidon ohella sydämensä mukaan töihin. Yhdessä säätiöön kuuluvan Rinnekodin sekä tytäryritysten Diakonissalaitoksen Hoivan ja Caritas Palveluiden kanssa tarjoamme asiakkaillemme vaikuttavia sosiaali- ja terveyspalveluja. Työllistämme valtakunnallisesti 3000 henkilöä. Meillä jokainen tekee työtä ihmisarvon puolesta.