Haemme laitoshuoltajaa Caritas Sairaalaan

Haemme laitoshuoltajaa hoitovapaan sijaisuuteen Caritas Sairaalaan! (50% työaika)

Caritas Sairaalassamme on 27 potilaspaikkaa erikoissairaanhoidosta jatkohoitoon tuleville. Tarjoamme lyhytaikaista vuodeosastohoitoa, kuntoutusta ja saattohoitoa. Asiakastyytyväisyytemme on erittäin korkea: tuoreimmassa asiakaskyselyssä saimme kokonaisarvosanaksi potilailtamme 9,3/10.

Työnkuvaasi laitoshuoltajana kuuluu sairaalasiivous ja ruokahuolto. Olet osaltasi varmistamassa potilaidemme viihtyvyyttä! Caritas Sairaalassa teemme töitä yhdessä, yhteen hiileen puhaltaen. Caritaksen viimeisimmän henkilöstökyselyn tulokset kertovat; meillä saat tukea niin työkavereilta kuin esihenkilöltäsi!

Caritaslaiset tekevät merkityksellistä ja arvokasta työtä. Siksi haluamme huolehtia myös työntekijöidemme hyvinvoinnista. Henkilökuntaetuina tarjoamme:

• kehittymismahdollisuuksia ja koulutuksia ammatillisen osaamisesi kasvattamiseen (esim. monipuolinen sisäisten kurssien tarjonta)
  • laajan kulttuuri- ja liikuntaedun (Smartum)
  • mahdollisuus henkilökohtaisiin pikapalkintoihin
  • työterveyshuollon (sisältää esim. mielen chatin sekä mielen sparrin) sekä kattavan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen
  • iloisia arkipäivän kohtaamisia ja yhteisiä tiimipäiviä

Jotta työsuhde olisi molemmin puolin antoisa, toivomme sinulta:

• puhdistusalan koulutusta
  • hygienia passia
  • kokemusta sairaalasiivouksesta
  • ja ennen kaikkea halua kehittyä ja oppia uutta kanssamme!

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille, vammaisille ja kehitysvammaisille asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Tiesitkö, että olemme Diakonissalaitoksen tytäryhtiö. Diakonissalaitokseen kuuluu myös Rinnekoti ja tytäryhtiö Diakonissalaitoksen Hoiva. Diakonissalaitos työllistää valtakunnallisesti noin 3000 henkilöä. Haluamme olla alan rohkein työpaikka ja teemme töitä #sydänmukana.

Haluamme kuulla sinusta lisää! Toimithan nopeasti, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana. Kyseessä on laitoshuoltajan sijaisuus (50% työaika), joka tarkoittaa 2-3 kokonaista työvuoroa viikossa. Työ on 2-vuorotyötä ja työaikasi voi sijoittua myös viikonlopulle. Käytössämme on yksityisen terveyspalveluajan TES.

Hakeminen: Lähetä sähköinen hakemus 30.09.2021 mennessä. Siirry hakulomakkeelle tästä.

Jäikö jokin askarruttamaan? Olemme vain puhelun päässä! Jos kaipaat lisätietoja avoimesta paikasta, voit olla yhteydessä arkisin klo 8-16 välillä; Siivouspalveluesimies Soile Hirvonen, soile.hirvonen@caritaslaiset.fi, 045 636 5160