Haemme laitoshuoltajaa sijaisuuteen Caritas Sairaalaan

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen.

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Haemme Caritas Sairaalaan
laitoshuoltajaa sijaisuuteen ajalle 1.4. – 29.8.2021

Caritas Sairaala on yksityinen sairaala Oulun Taka-Lyötyssä Caritas-Kodin yhteydessä. Sairaalassamme on 27 potilaspaikkaa. Laitoshuoltajan työ sisältää monipuolista sairaalasiivousta sekä potilaiden ruokahuoltoa. Työ on kaksivuorotyötä sisältäen viikonlopputyötä.

Hakemamme henkilö on puhdistusalan ammattilainen, laitoshuoltajan koulutuksen omaava, luotettava ja asiakaspalveluhenkinen. Kokemus sairaalasiivouksesta katsotaan eduksi. Tehtävän hoito edellyttää voimassa olevaa hygieniapassia.

Tarjoamme sinulle tehtävään hyvän perehdytyksen, tiimin tuen ja hyvät työskentelyolosuhteet uusilla työvälineillä. Käytössämme on Yksityisen terveyspalvelualan TES.

Hakuaika tehtävään 28.2. saakka. Täytä sähköinen hakemus tästä

Lisätietoja tehtävistä antaa:
Siivouspalveluesimies Soile Hirvonen, p 045 636 5160, soile.hirvonen@caritaslaiset.fi