Haemme laitoshuoltajaa vakituiseen työsuhteeseen

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen.

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Siivouspalvelujemme kysynnän kasvaessa haemme LAITOSHUOLTAJAA vakituiseen työsuhteeseen.

Tarjoamme monipuolisia siivouspalveluja asiakkaidemme kodeissa ja Caritaksen palveluyksiköissä. Asiakkaamme ovat pääasiassa ikäihmisiä ja vammaisia, mikä tuo työhön myös sosiaalisen ulottuvuuden. Monelle oma siivooja tulee tutuksi viikoittaisilla käynneillä ja samalla vaihdetaan kuulumiset.

Hakemallamme henkilöllä on puhdistusalan koulutus, siivoustyön kokemusta ja hyvät asiakaspalvelutaidot. Ajokortti on eduksi. Tarjoamme vaihtelevaa ja itsenäistä työtä, sekä hyvät laitteet ja välineet työn tekemisen tueksi. Tarjoamme mahdollisuuden koulutuksiin, aktiivista virkistystoimintaa ja hyviä henkilöstöetuja (mm. laajan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sekä 200 €:n liikunta- ja kulttuuriedun). Perehdytämme sinut hyvin tehtävään ja meillä tehdään työtä hyvässä tiimihengessä.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja työ alkaa mahdollisimman pian. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimus. Kokoaikainen työaika on arkisin aamuvuorossa.

Hakuaikaa tehtävään 14.3. asti. Täytä sähköinen hakemus tästä.

Huom! Täytämme tehtävän heti, kun sopiva työntekijä löytyy.

Lisätietoja antaa: Palveluesimies Soile Hirvonen, puh. 045 636 5160/ soile.hirvonen@caritaslaiset.fi