Haemme päivätoiminnan ohjaajaa Caritas Luotsiin

Etsimme päivätoiminnan ohjaajaa Caritas Luotsiin määräaikaiseen työsuhteeseen (pääsääntöisesti päivätyö)

Oulunsalossa sijaitseva Caritas Luotsi tarjoaa palvelukotiasumista kehitysvammaisille kodinomaisessa ja turvallisessa ympäristössä. Luotsissa on kaksi kotiryhmää, joissa molemmissa on 9 asuntoa. Päivätoiminta on kiinteä osa asukkaiden arkea ja sitä järjestetään pihapiirissä sijaitsevassa omassa tilassaan.

Sinä voit olla opintojesi loppuvaiheessa, työurasi alussa tai jo kaiken nähnyt konkari. Päivätoiminnan ohjaajana teet työtä ihmisenä ihmiselle: työskentelet asukkaidemme rinnalla ja autat heitä elämään omannäköistä arkea, juhlia unohtamatta. Työpäiväsi voivat koostua muun muassa kehitysvammaisille henkilöille suunnatun päivätoiminnan tavoitteellisesta suunnittelusta ja toteutuksesta yhdessä muun henkilöstön kanssa. Osallistut lisäksi talon arkiaskareisiin ja asiakastyöhön. Meillä pääset aidosti kehittämään työtäsi ja ammatillista osaamistasi sekä käyttämään luovuuttasi! Teemme töitä yhdessä, yhteen hiileen puhaltaen. Caritaksen viimeisimmän henkilöstökyselyn tulokset kertovat; meillä saat tukea niin työkavereilta kuin esihenkilöltäsi!

Caritaslaiset tekevät merkityksellistä ja arvokasta työtä. Siksi haluamme huolehtia myös työntekijöidemme hyvinvoinnista. Henkilökunnallemme tarjoamme:

• kehittymismahdollisuuksia ja koulutuksia ammatillisen osaamisesi kasvattamiseen (esim. monipuolinen sisäisten kurssien tarjonta)
  • laajan kulttuuri- ja liikuntaedun (Smartum)
  • mahdollisuus henkilökohtaisiin pikapalkintoihin
  • työterveyshuollon (sisältää esim. mielen chatin sekä mielen sparrin) sekä kattavan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen
  • iloisia arkipäivän kohtaamisia ja yhteisiä tiimipäiviä

Jotta työsuhde olisi molemmin puolin antoisa, toivomme sinulta:

• Tehtävään soveltuvaa tutkintoa (kuten sosionomi, AMK) sekä Suosikki/Terhikki-rekisteri
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja ja reipasta asennetta
  • Tilannetajua ja ammattitaitoista ennakointia
  • Mutta ennen kaikkea halua kehittyä ja oppia uutta kanssamme!

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille, vammaisille ja kehitysvammaisille asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Tiesitkö, että olemme Diakonissalaitoksen tytäryhtiö. Diakonissalaitokseen kuuluu myös Rinnekoti ja tytäryhtiö Diakonissalaitoksen Hoiva. Diakonissalaitos työllistää valtakunnallisesti lähes 3000 henkilöä. Haluamme olla alan rohkein työpaikka ja teemme töitä #sydänmukana.

Haluamme kuulla sinusta lisää! Toimithan nopeasti, käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana. Kyseessä on määräaikainen vanhempainvapaa sijaisuus (11.10.2021-30.08.2022) ja työ sijoittuu pääsääntöisesti päiväsaikaan. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES ja työhöntulotarkastus sisältää rokotussuojan tarkistuksen.

Täytä sähköinen hakemus 3.10.2021 mennessä. Siirry hakemukseen tästä

Jäikö jokin askarruttamaan? Olemme vain puhelun päässä!
Jos kaipaat lisätietoja avoimesta paikasta, voit olla yhteydessä sähköpostitse, tai arkisin puhelimitse 8-16; Palveluesimies Katja Lammi, katja.lammi@caritaslaiset.fi, 044 468 4330