Haemme palveluasiantuntijaa

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen. Aktiivinen yhteisötoimintamme tuo sisältöä jokaisen arkeen.

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Asumisen tuen palvelut hakee PALVELUASIANTUNTIJAA

Tarjoamme sinulle tilaisuutta hypätä mukaan Caritaksen huikeaan tarinaan. Olet ehkä odottanut uusia haasteita, jossa pääsisit käyttämään osaamistasi laajasti ja oppimaan uutta. Voimme tarjota sinulle merkityksellisen tehtävän asumisen tuen palveluiden ja yhteisötoiminnan kehittämisessä.

Tehtävässä toimit osana asumisen tuen palveluiden tiimiä. Pääset mukaan suunnittelemaan ja toteuttamaan palveluyksiköiden jatkuvaa kehittämistä ja laadun varmistamista. Osana tehtävääsi koordinoit ja kehität Caritaksen yhteisö- ja vapaaehtoistoimintaa, ja olet vahvistamassa yhteisöllisyyttä ja aktiivista arkea asumisyksiköissämme ja palvelukeskuksissamme. Lisäksi koordinoit ja kehität palveluesimiesten perehdytystä.

Uudessa palveluasiantuntijan tehtävässä pääset näköalapaikalle kehittämään sekä asiakas- että työntekijäkokemusta niin uusissa kuin olemassa olevissa asumisyksiköissämme.

Edellytämme sinulta vähintään AMK-tasoista tutkintoa ja kokemusta yksityisen sosiaalihuollon luvanvaraisen palveluasumisyksikön johtamisesta. Haluat ja pystyt viemään muutoksia läpi välillä tiukoissakin tilanteissa. Sinulla on vahvat vuorovaikutus- ja tiimityötaidot. Kykenet täsmälliseen raportointiin, sinulla on hyvät tietotekniset taidot sekä valmius ottaa sujuvasti haltuun uusia järjestelmiä.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva. Työt alkaa sopimuksen mukaan, viimeistään elokuussa. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Hyvinvointia tukemaan tarjoamme työntekijöillemme mm. laajan kulttuuri- ja liikuntaedun, vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, sekä monia muita etuja.

Hakuaika tehtävään päättyy pe 11.6. klo 12. Siirry sähköiseen hakemukseen tästä.

Lisätiedot tehtävästä:

Mikäli tunnistat itsesi tehtävänkuvauksesta ja kaipaat lisätietoja, niin olethan yhteydessä Asumisen tuen palveluiden johtaja Hanna Ekmaniin, hanna.ekman@caritaslaiset.fi.

Me Diakonissalaitoksella haluamme olla alan rohkein työpaikka ihmisille, jotka ottavat ammattitaidon ohella sydämensä mukaan töihin. Yhdessä säätiöön kuuluvan Rinnekodin sekä tytäryritysten Diakonissalaitoksen Hoivan ja Caritas Palveluiden kanssa tarjoamme asiakkaillemme vaikuttavia sosiaali- ja terveyspalveluja. Työllistämme valtakunnallisesti 3000 henkilöä. Meillä jokainen tekee työtä ihmisarvon puolesta.