Haemme palveluesimiestä Caritas Alppilaan

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 87 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Haemme PALVELUESIMIESTÄ Caritas Alppilaan

Vammaistyön osaajista koostuva Caritas Alppila hakee tiimiinsä palveluesimiestä. Caritas Alppila tarjoaa vammaisille henkilöille palveluasumista asumisryhmässä. Henkilökuntamme apu ja ohjaus ovat saatavilla kaikkina vuorokauden aikoina, ja asiakkailla on myös käytössään hälytyskutsupalvelu. Talossa on viihtyisä yhteistila, jossa voidaan viettää mukavaa yhteistä aikaa ja ruokailla.

Palveluesimiehenä johdat yksikön jokapäiväistä toimintaa, sekä vastaat asiakas- ja läheisyhteistyöstä, työvuorosuunnittelusta ja palvelutoiminnan kehittämisestä yhdessä tiimisi ja tiimivastaavan kanssa. Olet osa Caritaksen esimiestiimiä, jonka tehtävänä on kehittää yhdessä palveluja ja koordinoida yhteistyötä eri palveluyksiköiden välillä. Saat työhösi myös oman alueesi palvelupäällikön tuen.

Huolehdit omavalvontasuunnitelman mukaisen, laadukkaan ja turvallisen toiminnan toteutumisesta yksikössä. Tärkeä osa tehtävääsi on yhteistyö asiakkaiden, omaisten sekä moninaisen yhteistyö- ja tukipalveluverkoston kanssa. Koordinoit ja kehität toimintaa niin, että asiakkaiden hyvä ja yksilöllinen elämä mahdollistuu. Toivomme sinulla olevan positiivinen ja ratkaisukeskeinen asenne työhön.

Tehtävän kelpoisuusvaatimuksena on AMK-tutkinto (sairaanhoitaja, geronomi, sosionomi). Palveluesimieheltä edellytetään aiempaa työkokemusta sosiaalipalvelualan esimiestehtävistä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työn kasvavassa ja kehittyvässä yhteisössä, tiimityötä hyvässä hengessä, koulutusmyönteisen ilmapiirin ja monipuolisen sisäisten kurssien tarjonnan osana Diakonissalaitosta, laajan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sekä 200 €:n liikunta- ja kulttuuriedun ja muita hyvinvointia tukevia etuja.

Caritaksessa työskentely tarjoaa erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhus- ja vammaistyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva, aloitus sopimuksen mukaan. Työ on pääsääntöisesti päivätyötä. Palkkaus on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen. Tehtävässä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa. Tehtävään valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydestään ennen työsuhteen alkamista. Hakijan tulee olla rekisteröityneenä sosiaalihuollon ja terveydenhuollon ammattihenkilöiden keskusrekisteri Suosikkiin tai Terhikkiin.

Täytä sähköinen hakemus 9.5 mennessä. Siirry hakemukseen tästä.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Palvelupäällikkö Sinikka Sirviö, sinikka.sirvio@caritaslaiset.fi