Haemme sairaanhoitajaa kotihoitoon vakituiseen työsuhteeseen

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen.

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Haemme SAIRAANHOITAJAA kotihoitoon

Kotihoidon sairaanhoitajan työ sisältää monipuolista asiakas- ja hoitotyötä ja tiimin sairaanhoidollisen asiantuntijan tehtäviä. Tarjoamme kotihoitoa pääasiassa Caritaksen palvelutaloissa asuville ikäihmisille. Jokaisessa talossa toimii oma kotihoidon tiimi, joten opimme tuntemaan asiakkaamme ja työkaverimme hyvin. Yhdessä muun henkilökunnan kanssa sairaanhoitajat varmistavat, että asiakkaamme saavat hyvää hoitoa ja heidän arkensa on turvallista ja mielekästä. Työtehtäviin kuuluvat mm. asukkaiden kokonaisvaltainen hoito ja lääkehoidosta huolehtiminen, palvelutarpeen arvioiminen ja palvelu- ja kuntoutussuunnitelmien päivittäminen sekä laaja-alainen yhteistyö verkostossa. Sairaanhoitaja osallistuu myös lääkäripalavereihin sekä omaisyhteistyöhön.

Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä toisia auttaen ja tukien. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi. Caritaksessa työskentely antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhus- ja vammaistyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: Kotihoidon asiakastyytyväisyyskyselyssä saimme kiitettävän arvosanan.

Tarjoamme työntekijöillemme mm. koulutusmyönteisen ilmapiirin ja monipuolisen sisäisten kurssien tarjonnan osana Diakonissalaitosta, laajan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sekä 200 €:n liikunta- ja kulttuuriedun ja muita hyvinvointia tukevia etuja.

Tehtävän koulutusvaatimuksena on sairaanhoitajan tutkinto sekä Suosikki-rekisteröinti. Toivomme, että osaat nähdä tehtäväsi asiakaspalvelijana. Edellytämme työntekijöiltämme kykyä kohdata jokainen asiakas arvostaen ja yksilöllisesti. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva. Työ on pääasiassa päivätyötä. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan koeaikaa.

Tehtävää voi hakea sähköisellä hakemuksella, hakuaikaa tehtävään on 7.3. asti.  Siirry hakemukseen tästä.

Toimi nopeasti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Palvelupäällikkö Outi Kaiponen, 044 468 4302, outi.kaiponen@caritaslaiset.fi