Haemme sairaanhoitajaa vammaispalveluihin

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 87 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Haemme SAIRAANHOITAJAA vammaispalveluihin Oulunsaloon

Haemme Oulunsalossa sijaitseviin Caritas Luotsiin ja Caritas Nestoriin yhteistä sairaanhoitajaa toistaiseksi voimassa olevaan työtehtävään. Asiakkaamme ovat kehitysvammaisia sekä vaikeavammaisia henkilöitä, joille tarjoamme tehostettua asumispalvelua, vammaispalvelulain mukaiset palvelut yksilöllisen tarpeen mukaan sekä mukavaa yhdessä tekemistä aktiivisessa yhteisössämme.

Sairaanhoitajan työ sisältää meillä monipuolista ohjaus-, hoito- ja kuntoutustyötä asiakkaidemme parissa, lisäksi sairaanhoitaja toimii palvelukodin tiimin sairaanhoidollisena asiantuntijana. Yhdessä muun palvelukodin henkilökunnan kanssa sairaanhoitajat varmistavat, että asiakkaamme saavat hyvää hoitoa ja heidän arkensa on turvallista ja mielekästä. Työtehtäviin kuuluvat mm. asukkaiden lääkehoidosta huolehtiminen, palvelu- ja kuntoutussuunnitelmien päivittäminen sekä laaja-alainen yhteistyö verkostossa. Lisäksi osallistut talon arkiaskareisiin ja muuhun hoitotyöhön.

Tarjoamme työtä, jossa sinulla on aikaa kohdata asiakkaat aidosti, olla läsnä ja toimia yhdessä asiakkaan kanssa. Toivomme, että omaat hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin.

Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä toisia auttaen ja tukien. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi. Caritaksessa työskentely antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhus- ja vammaistyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille.

Toistaiseksi voimassa olevan tehtävän koulutusvaatimuksena on sairaanhoitajan tutkinto sekä Suosikki-rekisteröinti. Työ on pääasiassa päivätyötä. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan koeaikaa.

Tehtävää voi hakea sähköisellä hakemuksella, hakuaikaa tehtävään on 11.4.2021 asti.  Siirry hakemukseen tästä.

Toimi nopeasti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla.

Lisätietoja tehtävästä antavat:

Palveluesimies Katja Lammi (Caritas Luotsi),  p. 044 468 4330, katja.lammi@caritaslaiset.fi
Palveluesimies Mia Saxholm (Caritas Nestori), p. 050 370 7214, mia.saxholm@caritaslaiset.fi

Tutustu Luotsin ja Nestorin toimintaan