Haemme kahta sairaanhoitajaa vanhuspalveluihin

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 87 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Haemme KAHTA SAIRAANHOITAJAA vanhuspalveluihin (Caritas Kannelkoti ja Caritas Teeri)

Haemme kahta sairaanhoitajaa toistaiseksi voimassa olevaan työtehtävään vanhuspalveluihin. Asiakkaamme ovat ikäihmisiä, joille tarjoamme tehostettua asumispalvelua kodin omaisessa ympäristössä.

Sairaanhoitajan työ sisältää meillä monipuolista ohjaus-, hoito- ja kuntoutustyötä asiakkaidemme parissa, lisäksi sairaanhoitaja toimii palvelukodin tiimin sairaanhoidollisena asiantuntijana. Yhdessä muun palvelukodin henkilökunnan kanssa sairaanhoitajat varmistavat, että asiakkaamme saavat hyvää hoitoa ja heidän arkensa on turvallista ja mielekästä. Työtehtäviin kuuluvat mm. asukkaiden lääkehoidosta huolehtiminen, palvelu- ja kuntoutussuunnitelmien päivittäminen sekä laaja-alainen yhteistyö verkostossa. Lisäksi osallistut talon arkiaskareisiin ja muuhun hoitotyöhön.

Tarjoamme työtä, jossa sinulla on aikaa kohdata asiakkaat aidosti, olla läsnä ja toimia yhdessä asiakkaan kanssa. Toivomme, että omaat hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin.

Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä toisia auttaen ja tukien. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi. Caritaksessa työskentely antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhus- ja vammaistyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työn kasvavassa ja kehittyvässä yhteisössä, koulutusmyönteisen ilmapiirin ja monipuolisen sisäisten kurssien tarjonnan osana Diakonissalaitosta, laajan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sekä 200 €:n liikunta- ja kulttuuriedun ja muita hyvinvointia tukevia etuja.

Toistaiseksi voimassa olevan tehtävän koulutusvaatimuksena on sairaanhoitajan tutkinto sekä Terhikki-rekisteröinti. Työ on pääasiassa päivätyötä. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan koeaikaa.

Hakuaika tehtävään päättyy 16.6. Siirry sähköiseen hakemukseen tästä.

Lisätiedot:
Viikolla 23 palvelupäällikkö Jonna Tuomikoski, jonna.tuomikoski@caritaslaiset.fi ja viikolla 24 palvelupäällikkö Sinikka Sirviö, sinikka.sirvio@caritaslaiset.fi

Me Diakonissalaitoksella haluamme olla alan rohkein työpaikka ihmisille, jotka ottavat ammattitaidon ohella sydämensä mukaan töihin. Yhdessä säätiöön kuuluvan Rinnekodin sekä tytäryritysten Diakonissalaitoksen Hoivan ja Caritas Palveluiden kanssa tarjoamme asiakkaillemme vaikuttavia sosiaali- ja terveyspalveluja. Työllistämme valtakunnallisesti 3000 henkilöä. Meillä jokainen tekee työtä ihmisarvon puolesta.