Haemme sairaanhoitajia Caritas Sairaalaan

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen.

Olemme osa Diakonissalaitoksen yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Haemme kahta sairaanhoitajaa määräaikaiseen työsuhteeseen Caritas Sairaalaan ajalle 1.2.-31.8.21 ja 1.2.-31.12.21.

Sairaalassamme on 27 potilaspaikkaa erikoissairaanhoidosta jatkohoitoon tuleville potilaille. Tarjoamme lyhytaikaista vuodeosastohoitoa, kuntoutusta ja saattohoitoa. Sairaalassamme edustettuina olevat osaamisalueet ovat yleislääketiede ja geriatria. Lisäksi meillä on erityisosaamista kivunhoidosta sekä kroonisten ja akuuttien haavapotilaiden hoidosta. Meillä saat arvokasta työkokemusta sekä sisätaudeista että kirurgiasta. Asiakastyytyväisyytemme on erittäin korkea: asiakaskyselyssä saimme kokonaisarvosanaksi potilailtamme 9,3/10.

Tehtävä sisältää monipuolista potilastyötä. Toivomme, että osaat nähdä tehtäväsi asiakaspalvelijana. Edellytämme työntekijöiltämme kykyä kohdata jokainen potilas arvostaen ja yksilöllisesti. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin.

Tehtävä edellyttää sairaanhoitajan tutkintoa. Työ on kolmivuorotyötä. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi.

Käytössämme on Yksityisen terveyspalvelualan TES. Sijaisuudet alkavat 1.2.2021 ja niissä noudatetaan koeaikaa.

Hakuaikaa tehtäviin on 24.1.2021 asti. Täytä sähköinen hakemus tastä

Lisätietoja tehtävästä antavat: