Haemme vanhustyöhön lähihoitajia sijaisuuksiin

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 87 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Haemme vanhustyöhön LÄHIHOITAJIA (2) sijaisuuksiin

Caritaksen palvelukodit ovat pieniä ja viihtyisiä hoivakoteja, asukkaiden koteja. Näin tunnemme asukkaamme ja jokainen tulee huomioiduksi persoonansa mukaan. Vaalimme kodeissamme lämmintä ilmapiiriä ja rauhallista läsnäoloa. Korostamme toimintafilosofiassamme kodinomaisuutta ja yksilöllisyyttä.

Lähihoitajan tehtävä sisältää monipuolista asiakastyötä. Edellytämme työntekijöiltämme kykyä kohdata jokainen asiakas arvostaen ja yksilöllisesti. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin. Tarjoamme työtä, jossa sinulla on aikaa kohdata asiakkaat aidosti, olla läsnä ja toimia yhdessä asiakkaan kanssa. Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi.

Tehtävät ovat määräaikaisia, kesto 3 ja12 kk. Toinen tehtävistä sijoittuu Caritas Teereen (12 kk) ja toinen Caritas Kairos-kotiin (kesä-syyskuu).

Tehtävän koulutusvaatimuksena on lähi- tai perushoitajan tutkinto sekä Suosikki-rekisteröinti. Työ on kolmivuorotyötä. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi. Caritaksessa työskentely antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhus- ja vammaistyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille.

Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan koeaikaa.

Hakuaika tehtävään päättyy 9.5.2021. Täytä sähköinen hakemus tästä.

Lisätietoja:

(Teeri) Palveluesimies Ani Vainio, puh. 044 793 3535, ani.vainio@caritaslaiset.fi

(Kairos-koti) Palveluesimies Katariina Seppänen, puh. puh. 050 449 9559, katariina.seppanen@caritaslaiset.fi