Kesäksi töihin Caritaksen asumispalveluihin! Kesätyöpaikat haussa nyt

Tiedämme, että työuran ensimmäiset työpaikat ovat niitä tärkeimpiä. Haluamme tarjota hyvän työpaikan, jossa voit kartuttaa arvokasta työkokemusta ja kehittyä sote-alan ammattilaisena.

Meillä hyvä kesätyö tarkoittaa muutakin, kuin laadukasta kesätyöpaikkaa ja hyvää kesätyökokemusta: pääset tekemään työtä, jolla on valtava merkitys asiakkaidemme arjelle.

Caritas Palvelut on osa Diakonissalaitoksen yhteiskunnallista konsernia. Diakonissalaitoksella on tarjolla 360 hyvää kesäduunia valtakunnallisesti ohjaus- ja hoivatyössä. Työnantajalupauksemme jokaiselle työntekijälle kuuluu: Haluamme olla alan rohkein työpaikka ihmisille, jotka ottavat ammattitaidon ohella sydämensä mukaan töihin. Meillä jokainen tekee työtä ihmisarvon puolesta.

KESÄTÖIHIN CARITAKSEN ASUMISPALVELUIHIN OULUUN JA ROVANIEMELLE

Etsimme nyt lähi- ja sairaanhoitajia kesätöihin Caritaksen asumispalveluihin. Voit olla opintojesi loppuvaiheessa, vastavalmistunut tai jo kokenut konkari. Tarjoamme asumispalveluja ikäihmisille ja vammaisille henkilöille yli 20 erilaisessa asumisyksikössä. Tehtävä sisältää monipuolista asiakastyötä asiakkaidemme yksilölliseen avuntarpeeseen vastaten sekä hyvän ja aktiivisen arjen järjestämistä asiakkaillemme.

Tarjoamme kesäsijaisuuksia touko-elokuun väliselle ajalle. Otamme toiveesi ajankohdasta ja työyksiköstä huomioon. Työ on kaksi- ja kolmivuorotyötä. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi.

Caritaksessa työskentely antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan vanhus- ja vammaistyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille. Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä toisia auttaen. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi.

Toivomme että osaat nähdä tehtäväsi asiakaspalvelijana. Edellytämme työntekijöiltämme kykyä kohdata jokainen asiakas arvostaen ja yksilöllisesti. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin.

Lähihoitajaopiskelija voi hakea lähihoitajan sijaisuuteen suoritettuaan seuraavat opinnot:

• Lähihoitajan perusopinnot/KaOs ja HyTo -opintokokonaisuudet suoritettuina
  • Työnantaja arvioi, onko hakijalla suoritettujen opintojen perusteella riittävät edellytykset tehtävän hoitamiseen.

Sairaanhoitajaopiskelija voi hakea lähihoitajan sijaisuuteen suoritettuaan seuraavat opinnot:

• Sairaanhoitajaopiskelija voi toimia lähihoitajan sijaisena, kun opintopisteitä on n. 100.

Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Sijaisuudet alkavat sopimuksen mukaan ja niissä noudatetaan koeaikaa.

Täytä sähköinen hakemus 15.3.2021 mennessä.

Haku OULU: Siirry hakemukseen tästä.

Haku ROVANIEMI: Siirry hakemukseen tästä.

Kerro hakemuksessasi mihin ajankohtaan haluaisit kesätöihin Caritaksen asumispalveluihin ja kiinnostaako sinua erityisesti vanhus- vai vammaistyö. Toimi nopeasti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla, ja täytämme tehtäviä sitä mukaa kun sopiva työntekijä löytyy.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Henkilöstökoordinaattori Hanna-Riikka Pöppönen, 040 354 9850, hanna-riikka.popponen@caritaslaiset.fi