Kesäksi töihin Caritas Sairaalaan! Kesätyöpaikat haussa nyt

HAEMME HOITAJIA KESÄTÖIHIN CARITAS SAIRAALAAN

Etsimme nyt lähi- ja sairaanhoitajia kesätöihin Caritas Sairaalaan. Sairaalassamme on 27 potilaspaikkaa erikoissairaanhoidosta jatkohoitoon tuleville. Tarjoamme lyhytaikaista vuodeosastohoitoa, kuntoutusta ja saattohoitoa. Sairaalassamme edustettuina olevat osaamisalueet ovat yleislääketiede ja geriatria. Lisäksi meillä on erityisosaamista kivunhoidosta sekä kroonisten ja akuuttien haavapotilaiden hoidosta. Meillä saat arvokasta työkokemusta sekä sisätaudeista että kirurgiasta.

Tehtävä sisältää monipuolista hoitotyötä potilaidemme avuntarpeesta riippuen. Edellytämme työntekijöiltämme kykyä kohdata jokainen potilas arvostaen ja yksilöllisesti. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin.

Tarjoamme kesäsijaisuuksia kesä-elokuun 2021 väliselle ajalle. Otamme toiveesi ajankohdasta huomioon. Työ on kolmivuorotyötä. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi.

Lähihoitajaopiskelija voi hakea lähihoitajan sijaisuuteen suoritettuaan seuraavat opinnot:

• Lähihoitajan perusopinnot/KaOs ja HyTo -opintokokonaisuudet suoritettuina
  • Työnantaja arvioi, onko hakijalla suoritettujen opintojen perusteella riittävät edellytykset tehtävän hoitamiseen.

Sairaanhoitajaopiskelija voi hakea lähihoitajan sijaisuuteen suoritettuaan seuraavat opinnot:

• Sairaanhoitajaopiskelija voi toimia lähihoitajan sijaisena, kun opintopisteitä on n. 100.
  • Sairaanhoitajan sijaisena voi toimia kokeneen sairaanhoitajan ohjaamana, kun opintopisteitä on 140.

Tarjoamme työtä, jossa sinulla on aikaa kohdata potilaat aidosti, olla läsnä ja toimia yhdessä potilaan kanssa. Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä toisia auttaen. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi.

Käytössämme on Yksityisen terveyspalvelualan TES. Sijaisuudet alkavat sopimuksen mukaan ja niissä noudatetaan koeaikaa.

Täytä sähköinen hakemus 15.3.2021 mennessä. Siirry hakemukseen tästä.

Toimi nopeasti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla ja täytämme tehtäviä sitä mukaa kun sopiva työntekijä löytyy.

Lisätietoja antavat:

Johtava hoitaja Päivi Enberg, 044 714 7432, paivi.enberg@caritaslaiset.fi