Kesäksi töihin kotihoitoon! Kesätyöpaikat haussa nyt

Tiedämme, että työuran ensimmäiset työpaikat ovat niitä tärkeimpiä. Haluamme tarjota hyvän työpaikan, jossa voit kartuttaa arvokasta työkokemusta ja kehittyä sote-alan ammattilaisena.

Meillä hyvä kesätyö tarkoittaa muutakin, kuin laadukasta kesätyöpaikkaa ja hyvää kesätyökokemusta: pääset tekemään työtä, jolla on valtava merkitys asiakkaidemme arjelle.

Caritas Palvelut on osa Diakonissalaitoksen yhteiskunnallista konsernia. Diakonissalaitoksella on tarjolla 360 hyvää kesäduunia valtakunnallisesti ohjaus- ja hoivatyössä. Työnantajalupauksemme jokaiselle työntekijälle kuuluu: Haluamme olla alan rohkein työpaikka ihmisille, jotka ottavat ammattitaidon ohella sydämensä mukaan töihin. Meillä jokainen tekee työtä ihmisarvon puolesta.

KESÄTÖIHIN CARITAKSEN KOTIHOITOON OULUUN

Etsimme nyt lähi- ja sairaanhoitajia kesätöihin Caritaksen kotihoitoon. Tarjoamme kotihoitoa pääasiassa Caritaksen palvelutaloissa asuville ikäihmisille (Caritas-Koti, Caritas Matriiti, Metsolan Kartano, Metsolan Hovi). Jokaisessa talossa toimii oma kotihoidon tiimi, joten opit tuntemaan asiakkaasi ja työkaverisi. Tehtävä sisältää monipuolista asiakastyötä jokaisen asiakkaamme yksilölliseen avuntarpeeseen vastaten.

Tarjoamme kesäsijaisuuksia touko-elokuun väliselle ajalle. Otamme toiveesi ajankohdasta huomioon. Työ on kaksi- ja kolmivuorotyötä. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi. Caritaksessa työskentely antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan vanhustyöhön ja kotihoitajan työtehtäviin. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille.

Toivomme että osaat nähdä tehtäväsi asiakaspalvelijana. Edellytämme työntekijöiltämme kykyä kohdata jokainen asiakas arvostaen ja yksilöllisesti. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin.

Lähihoitajaopiskelija voi hakea lähihoitajan sijaisuuteen suoritettuaan seuraavat opinnot:

• Lähihoitajan perusopinnot/KaOs ja HyTo -opintokokonaisuudet suoritettuina
  • Työnantaja arvioi, onko hakijalla suoritettujen opintojen perusteella riittävät edellytykset tehtävän hoitamiseen.

Sairaanhoitajaopiskelija voi hakea lähihoitajan sijaisuuteen suoritettuaan seuraavat opinnot:

• Sairaanhoitajaopiskelija voi toimia lähihoitajan sijaisena, kun opintopisteitä on n. 100.

Tehtävässä toimiminen edellyttää lääkelupaa ja se on suoritettava ennen työsuhteen varsinaista alkamista.

Tarjoamme työtä, jossa sinulla on aikaa kohdata asiakkaat aidosti, olla läsnä ja tehdä yhdessä asiakkaan tahdissa. Edistämme jokaisen asiakkaamme mahdollisuutta elää omannäköistä aktiivista elämää. Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä toisia auttaen. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi.

Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Sijaisuudet alkavat sopimuksen mukaan ja niissä noudatetaan koeaikaa.

Täytä sähköinen hakemus 15.3.2021 mennessä. Siirry hakemukseen tästä linkistä.

Kerro hakemuksessasi miksi ja mihin ajankohtaan haluaisit kesätöihin Caritaksen kotihoitoon. Toimi nopeasti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla, ja täytämme tehtäviä sitä mukaa kun sopiva työntekijä löytyy.

Lisätietoja tehtävästä antavat:

Henkilöstökoordinaattori Hanna-Riikka Pöppönen, 040 354 9850, hanna-riikka.popponen@caritaslaiset.fi

Palvelupäällikkö Outi Kaiponen, 044 468 4302, outi.kaiponen@caritaslaiset.fi