Kiinnostaako sote-alan keikkatyö Caritaksessa? Onvire-yhteistyö laajenee 1.9. alkaen

Keikkatyöstä entistäkin sujuvampaa Onviren kautta, palkanmaksu viikoittain

1.9.2021 alkaen Caritas Palvelut Oy hankkii sijaiset kaikkiin yksiköihin Onviren kautta, kun sijaisuuden kesto on alle 14 vuorokautta. Uudistus tekee keikkatyöstä entistäkin sujuvampaa ja mahdollistaa sen, että keikkatyöntekijät saavat jatkossa palkan viikoittain, joka perjantai.

Huomaathan, että jotta voit keikkailla Caritaksessa, sinun tulee kirjautua Onviren käyttäjäksi:

• www.onvire.fi > Keikkatyöntekijälle > Aloita keikkailu > Rekisteröidy > Varaa haastatteluaika.
  • Liitteeksi tarvitaan tutkintotodistus, työtodistukset, verokortti, lääkeluvat, hygieniapassi jne.
  • Haastattelussa käydään läpi Onviren toimintaa, tarkistetaan liitteet ja tehdään sijaisrekisterisopimus.
  • Onvire toimii keikkatyöntekijän työnantajana.
  • Sinulla on vapaus valita itse missä, milloin ja miten paljon teet töitä.

Onviren sijaispalvelu avaa keikkalaiselle useita työmahdollisuuksia ”yhden luukun periaatteella”. Keikkatyöntekijäksi rekisteröitynyt opiskelija tai ammattilainen voi tehdä Onviren kautta keikkoja eri toimialoilla ja yksiköissä, ja pääsee näin kerryttämään osaamista eri asiakasryhmien parissa. Caritas Palvelut tarjoaa monipuolisia työtehtäviä ikäihmisten, kehitysvammaisten ja vaikeavammaisten parissa Oulun seudulla ja Rovaniemellä. Keikkaa on tarjolla niin asumispalveluissa, kotihoidossa kuin sairaalassa.

Lisätietoja:
Onvire: www.onvire.fi / Asiakaspalvelu 045 7881 8700