Onvire on Caritaksen uusi sijaisvälityksen kumppani – rekisteröidy sijaiseksi

Aloitamme uuden yhteistyön Onviren kanssa vuokratyövoiman käytöstä Caritaksessa. Käyttöönotto tehdään vaiheittain kesän ja syksyn aikana 7.6.2021 alkaen. Ensimmäisessä vaiheessa Onviren ottavat käyttöön kotihoidossa Metsolan Kartano ja Hovi, sekä asumispalveluissa Kippari, Kairos-koti ja Metso. Toinen vaihe alkaa muiden Caritas-yksiköiden osalta 30.8.2021.

Onvire on sote-alan vuokratyövoimaa välittävä kumppani, jonka avulla täytämme alle 14 vrk kestävät lyhyet sijaistarpeet. Sijaiset ovat palkkasuhteessa Onvireseen. Tuntipalkkaisille työntekijöille maksetaan palkka joka perjantai.

Keikkatyöntekijäksi Caritakseen voi rekisteröityä sekä ammattilaiset että opintojensa loppuvaiheessa olevat täysi-ikäiset opiskelijat.

Rekisteröidy sijaiseksi täällä: https://www.onvire.fi/keikkatyontekijalle/aloita-keikkailu/

Onvire järjestää sijaisinfon 1.6. https://www.onvire.fi/keikkailu-oulussa-tule-kuuntelemaan-sijaisinfo/

Sijaisinfot pidetään etänä Teamsin välityksellä. Infossa Onvire kertoo palkkauksesta, keikkailusta, miten ilmoitat tehdyt tuntisi ja muista keikkailuun liittyvistä asioista.