Tarjoamme kesätyötä koululaisille kesätyösetelillä

Nuori! Tule meille kesätöihin kesätyösetelillä

Caritas palkkaa taas tulevana kesänä kymmeniä nuoria kesätyösetelillä. Työtä on tarjolla ikäihmisten ja vammaisten asumispalveluyksiköissä eri puolilla Oulua ja Kempeleessä.

Kesätyösetelin voi saada 15-17-vuotias kesätyöllistämistä varten. Saadakseen Oulun kaupungin setelin nuoren tulee olla syntynyt 1.5.2003-30.4.2006  välisenä aikana. Maksamme sinulle työstä 365 euron bruttopalkan, työaika on kaksi viikkoa (30 tuntia viikossa) tai 60 tuntia kesäkauden aikana.

Meillä pääset tutustumaan työhön sosiaalipalvelualalla vanhus- ja vammaistyön näkökulmasta. Saat arvokasta työkokemusta ihmisläheisestä ja merkityksellisestä työstä ja pääset oppimaan työelämän taitoja. Olet työssäsi apuna esimerkiksi palvelukotiemme arkiaskareissa, vietät yhteistä aikaa asukkaiden kanssa seurustellen (lukeminen, laulaminen, pelien pelaaminen yms.) ja avustat ulkoilussa. Luonteeltasi olet avoin ja reipas, tartut rohkeasti toimeen ja haluat oppia uusia asioita.

Kesätyösetelipaikkoja voi hakea 30.4.2021 asti. Pyydämme olemaan yhteydessä suoraan sen yksikön palveluesimieheen, jonne haluaisit päästä töihin. Voit lähettää sähköpostitse vapaamuotoisen hakemuksen, jossa kerrot lyhyesti isestäsi, kiinnostuksen kohteistasi, ja miksi haluaisit juuri Caritakseen kesätöihin. Olemme yhteydessä hakijoihin jo hakuajalla, joten toimi nopeasti.

Katso yksiköiden tiedot täältä:

Voit tutustua eri asumisyksikköihimme täällä

Yhteystiedot ikäihmisten asuminen

Yhteystiedot vammaispalvelut