Työpaikka, jossa arvot merkitsevät

Me Diakonissalaitoksella haluamme olla alan rohkein työpaikka ihmisille, jotka ottavat ammattitaidon ohella sydämensä mukaan töihin. Yhdessä säätiöön kuuluvan Rinnekodin sekä tytäryritysten Diakonissalaitoksen Hoivan ja Caritas Palveluiden kanssa tarjoamme asiakkaillemme vaikuttavia sosiaali- ja terveyspalveluja. Työllistämme valtakunnallisesti 3000 henkilöä ja yhteenlaskettu liikevaihtomme vuonna 2019 oli 190 M€. Meillä jokainen tekee työtä ihmisarvon puolesta.

Caritas on monipuolinen työnantaja, joka tarjoaa mielenkiintoisia ja haastavia työtehtäviä erityisesti ikäihmisten ja vammaisten parissa eri alojen ammattilaisille. Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä ja yhteisöllinen, teemme tiimityötä hyvässä hengessä.

Caritas työnantajana

Caritaksessa työskentelee n. 550 osaajaa. Jokainen ammattilainen antaa oman panoksensa  Caritaksen laadukkaisiin palveluihin ja hyvän tekemiseen. Tuemme aktiivisesti työntekijöiden ammatillista kehittymistä ja työhyvinvointia. Mittaamme säännöllisesti henkilöstön työtyytyväisyyden ja työhyvinvoinnin tilaa.

Avoimet työpaikat

Tällä sivulla ilmoitamme avoimista työpaikoistamme. Meille voit myös aina jättää avoimen hakemuksen.

Katso avoimet työpaikat

Sijaisuudet ja keikkatyö

Hoitajat! Meillä on jatkuvasti tarjolla keikkatyötä vanhusten ja vammaisten asumispalveluissa, kotihoidossa ja sairaalassa. Rekisteröidy sijaisjärjestelmäämme!