Työpaikka, jossa arvot merkitsevät

Kiinnostaisiko sinua tehdä työtä yhteiskunnallisessa yrityksessä, joka tekee hyvää ja jakaa hyvää? Caritas on monipuolinen työnantaja, joka tarjoaa mielenkiintoisia ja haastavia työtehtäviä erityisesti ikäihmisten ja vammaisten parissa eri alojen ammattilaisille. Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä ja yhteisöllinen, teemme tiimityötä hyvässä hengessä.

Caritas työnantajana

Caritaksessa työskentelee 600 osaajaa. Jokainen ammattilainen antaa oman panoksensa  Caritaksen laadukkaisiin palveluihin ja hyvän tekemiseen. Tuemme aktiivisesti työntekijöiden ammatillista kehittymistä ja työhyvinvointia. Mittaamme säännöllisesti henkilöstön työtyytyväisyyden ja työhyvinvoinnin tilaa.

Avoimet työpaikat

Tällä sivulla ilmoitamme avoimista työpaikoistamme. Meille voit myös aina jättää avoimen hakemuksen.

Katso avoimet työpaikat

Sijaisuudet ja keikkatyö

Hoitajat! Meillä on jatkuvasti tarjolla keikkatyötä vanhusten ja vammaisten asumispalveluissa, kotihoidossa ja sairaalassa. Rekisteröidy sijaisjärjestelmäämme!