Caritaslaisuus antaa enemmän

Meitä caritaslaisia on Oulussa ja Rovaniemellä noin 550 ja haemme koko ajan uusia tekijoitä joukkoomme! Työyhteisömme koostuu eri alan osaajista, kuten lähi- ja sairaanhoitajista, sosionomeista, geronomeista, lääkäreistä, ravintolatyöntekijöistä, laitoshuoltajista ja henkilökohtaisista avustajista. Jokainen antaa oman panoksensa Caritaksen laadukkaisiin palveluihin. Työyhteisöissämme Caritaslaisuus on yhteen hiileen puhaltamista, toisten auttamista ja tukemista sekä hyvää yhteishenkeä.

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Haluamme olla alan rohkein työpaikka ihmisille, jotka ottavat ammattitaidon ohella sydämensä mukaan töihin. Diakonissalaitos työllistää valtakunnallisesti noin 3000 henkilöä.

Haluatko sinä tulla mukaan tekemään työtä kanssamme #sydänmukana?

Tarjoamme työntekijöillemme:

• Mahdollisuuden osallistua koulutuksiin oman ammattiosaamisen kehittämiseksi
  • Kattavan työterveyshuollon
  • Mahdollisuuden työkiertoon ammatillisen osaamisen vahvistamiseksi
  • 3 fysioterapiakertaa/vuosi ilman lääkärin lähetettä
  • Smartum-edun
  • Aktiivista virkistystoimintaa
  • Vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen
  • Lounas henkilökuntahintaan omissa ravintoloissamme
  • Caritaksen kuntosalin vapaa käyttö yleisövuoroilla

Opiskelijoille harjoittelupaikkoja

Tarjoamme monipuolisia harjoittelupaikkoja opiskelijoille. Caritas toimii myös aktiivisena yhteistyökumppanina niin toisen asteen kuin ammattikorkeakoulujen sekä yliopistojen opiskelijoiden opinnäytetöissä ja erilaisissa projekteissa.

Meiltä voi tiedustella paikkaa myös työvoimahallinnon työelämävalmennukseen, työkokeiluun tai työharjoitteluun.

Opiskelijoille

Rekrytoinnin yhteystiedot