Sijaisuuksia tarjolla

UUTTA! Onvire on Caritaksen uusi sijaisvälityksen kumppani

Aloitamme uuden yhteistyön Onviren kanssa vuokratyövoiman käytöstä Caritaksessa. Käyttöönotto tehdään vaiheittain kesän ja syksyn aikana 7.6.2021 alkaen. Ensimmäisessä vaiheessa Onviren ottavat käyttöön kotihoidossa Metsolan Kartano ja Hovi, sekä asumispalveluissa Kippari, Kairos-koti ja Metso. Toinen vaihe alkaa muiden yksiköiden osalta 30.8.

Onvire on sote-alan vuokratyövoimaa välittävä kumppani, jonka avulla täytämme alle 14 vrk kestävät lyhyet sijaistarpeet. Sijaiset ovat palkkasuhteessa Onvireseen. Tuntipalkkaisille työntekijöille maksetaan palkka joka perjantai.

Keikkatyöntekijäksi Caritakseen voi rekisteröityä sekä ammattilaiset että opintojensa loppuvaiheessa olevat täysi-ikäiset opiskelijat.

Rekisteröidy Onviren sijaiseksi täällä: https://www.onvire.fi/keikkatyontekijalle/aloita-keikkailu/

Sijaiset.fi

Meillä Caritaksessa on tarjolla jatkuvasti eripituisia sijaisuuksia. Haemme erityisesti lähihoitajia, sairaanhoitajia ja avustajia vanhusten ja vammaisten asumispalveluyksiköihin, kotihoitoon ja sairaalaan.

Toivomme, että sinulla on sosiaali- tai terveysalan tutkinto tai olet edennyt alan opinnoissa. Avustajan tehtävään ei ole alan koulutusvaatimusta.

Edellytyksenä sijaisuuksiin opiskelijoille:

• Lähihoitajalla perusopintojen hyväksytty suorittaminen
  • Sairaanhoitajaopiskelijoilta väh. 70 op:n suorittaminen

Hakeminen sijaisuuksiin Sijaiset.fi:

1. Ilmoittaudu työnhakijaksi täyttämällä hakulomake sähköisessä sijaisrekisterijärjestelmässä. Linkki alla.
  2. Muistathan tarkistaa sähköpostisi, sillä olemme yhteydessä noin kahden arkipäivän kuluttua. Kutsuviestin jälkeen pääset valitsemaan itsellesi sopivan haastatteluajan sähköisesti.
  3. Ohjeistamme sinua tarkemmin Sijaiset.fi -palvelun käytössä, jossa on esillä kaikki sijaisuudet ja voit valita niistä itsellesi sopivat vuorot.

Rekisteröityminen sijaiseksi (Sijaiset.fi)

Kirjautuminen sijaisjärjestelmään (kun sinulla on jo tunnukset)

Töissä Caritaksessa

Töissä Caritaksessa -videosarjassa työntekijämme kertovat työstään, ja miksi he suosittelisivat Caritasta työnantajana. Tule sinäkin meille tekemään työtä jolla on merkitystä!

Katso videoita

Kysy lisää