Avoin työpaikka: haemme kahta sairaanhoitajaa

Caritas tarjoaa kattavia asumis-, kotihoito- ja kuntoutuspalveluja erityisesti vanhuksille ja vammaisille Oulun seudulla ja Rovaniemellä. Olemme yleishyödyllinen ja hyvää tekevä, Oulussa vuonna 1998 perustettu palveluntuottaja. Palveluliiketoiminnasta syntyvät tuotot ohjataan Caritas-Säätiön kautta pohjoissuomalaisten vanhusten ja vammaisten hyväksi, ja meille onkin myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki. Yhteisöömme kuuluu noin 550 työntekijää ja iso joukko vapaaehtoisia. Olemme reilu työnantaja, jonka toimintaa ohjaavat vahvat arvot: lähimmäisenrakkaus, yhteisöllisyys, eettisyys ja vastuullisuus.

Haemme KAHTA SAIRAANHOITAJAA
vanhus- ja vammaistyöhön Ouluun

Haemme Caritas Annansilmään ja Caritas Willa Lupiiniin (ikäihmisten palvelukoti) sekä Caritas Maininkiin (kehitysvammaisten palvelukoti) sairaanhoitajaa sijaisuuteen.

Työ on monipuolista ohjaus-, hoito- ja kuntoutustyötä ja toimit palvelukodin tiimin sairaanhoidollisena asiantuntijana. Yhdessä muun palvelukodin henkilökunnan kanssa sairaanhoitajat varmistavat, että asiakkaamme saavat hyvää hoitoa ja heidän arkensa on turvallista ja mielekästä. Työtehtäviin kuuluvat mm. asukkaiden lääkehoidosta huolehtiminen, palvelu- ja kuntoutussuunnitelmien päivittäminen sekä laaja-alainen yhteistyö verkostossa. Lisäksi osallistut talon arkiaskareisiin ja muuhun hoitotyöhön.

Tehtävä edellyttää sairaanhoitajan tutkintoa. Arvostamme aitoa kiinnostusta vanhus- ja/tai vammaistyöhön, itsenäistä työotetta sekä hyviä yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja.

Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä ja yhteisöllinen, jossa tehdään tiimityötä hyvässä yhteishengessä. Tarjoamme työntekijöillemme mahdollisuuden koulutuksiin, kannustavia henkilöstöetuja sekä aktiivista virkistystoimintaa.

Työsuhde kestää elo-syyskuuhun 2020 ja alkaa mahdollisimman pian tai sopimuksen mukaan. Työ on pääsääntöisesti päivätyötä. Palkkaus on yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen. Tehtävässä on 6 kuukauden koeaika. Lääkärintodistus soveltuvuudesta esitettävä ennen työn vastaanottamista ja hakijan on oltava rekisteröityneenä Terhikkiin.

Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakemus 29.11. mennessä. Hae tehtävää tästä.

Tiedustelut:
Lisätietoja tehtävästä antavat ma-pe klo 10:00-14:00:
Palvelupäällikkö Sinikka Sirviö, 040 520 6211 / Palvelupäällikkö Eija Anttila, 045 805 5858,
Henkilöstökoordinaattori Hanna-Riikka Pöppönen, 040 354 9850