Avoin työpaikka: haemme lähihoitajia Ouluun

Caritas tarjoaa kattavia asumis-, kotihoito- ja kuntoutuspalveluja erityisesti vanhuksille ja vammaisille Oulun seudulla ja Rovaniemellä. Olemme yleishyödyllinen ja hyvää tekevä, Oulussa vuonna 1998 perustettu palveluntuottaja. Palveluliiketoiminnasta syntyvät tuotot ohjataan Caritas-Säätiön kautta pohjoissuomalaisten vanhusten ja vammaisten hyväksi, ja meille onkin myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki. Yhteisöömme kuuluu noin 550 työntekijää ja iso joukko vapaaehtoisia. Olemme reilu työnantaja, jonka toimintaa ohjaavat vahvat arvot: lähimmäisenrakkaus, yhteisöllisyys, eettisyys ja vastuullisuus.

Toiminnan laajentuessa haemme nyt Oulun alueelle LÄHIHOITAJIA
toistaiseksi voimassa oleviin sekä määräaikaisiin tehtäviin.

Palvelukotimme tarjoavat ammattitaitoista apua ympärivuorokautisesti sekä vammais- että vanhusasiakkaille. Asiakkaamme tarvitsevat jatkuvaa hoivaa ja huolenpitoa tai paljon tukea, ohjausta ja valvontaa. Teemme yhdessä asiakkaidemme arjesta turvallista ja sujuvaa. Palvelu perustuu aina asiakkaan kanssa yhteistyössä laadittuun suunnitelmaan ja toteutetaan moniammatillisesti hoitohenkilökunnan, kuntoutuksen ja lääkärien kanssa.

Tehtävän koulutusvaatimuksena on lähi- tai perushoitajan tutkinto sekä Suosikki-rekisteröinti. Arvostamme aiempaa kokemusta vanhus- ja/tai vammaistyöstä, joustavuutta sekä hyviä yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja.

Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä ja yhteisöllinen, jossa tehdään tiimityötä hyvässä hengessä. Tarjoamme työntekijöillemme mahdollisuuden koulutuksiin, kannustavia henkilöstöetuja sekä aktiivista virkistystoimintaa.

Työsuhteet alkavat sopimuksen mukaan. Työ on pääsääntöisesti kolmivuorotyötä. Tehtävissä on kuuden kuukauden koeaika. Palkkaus on yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen. Tehtävään valitulta edellytetään lääkärintodistusta soveltuvuudesta.

Hakuaikaa on 1.12.2019 asti, täytämme tehtäviä sitä mukaa kun sopivia hakijoita löytyy. Täytä sähköinen hakemus:

Haku vakituiseen tehtävään:

Haku määräaikaisuuksiin:

Lisätietoja tehtävistä antavat ma-pe klo 10:00-14:00:

Palvelupäällikkö Sinikka Sirviö, 040 520 6211 / Palvelupäällikkö Eija Anttila, 045 805 5858

Henkilöstökoordinaattori Hanna-Riikka Pöppönen, 040 354 9850