Avoin työpaikka: haemme päivätoiminnan ohjaajaa Rovaniemelle

Caritas tarjoaa kattavia asumis-, kotihoito- ja kuntoutuspalveluja erityisesti vanhuksille ja vammaisille Oulun seudulla ja Rovaniemellä. Taustalla vaikuttaa yleishyödyllinen ja hyvää tekevä oululainen Caritas-Säätiö. Toiminnan tuottoja käytetään pohjoissuomalaisten vanhusten ja vammaisten hyväksi. Meille on myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Yhteiskunnallinen yritys-merkki. Caritas Yhteisöön kuuluu 450 työntekijää ja iso joukko vapaaehtoisia. Lue lisää meistä osoitteessa http://www.caritaslaiset.fi.

Haemme PÄIVÄTOIMINNAN OHJAAJAA
käynnistämään toimintaa Caritas Rovaniemelle

Päivätoiminnan ohjaaja vastaa asukkaille suunnatun päivätoiminnan tavoitteellisesta suunnittelusta, kehittämisestä ja toteutuksesta yhdessä muun henkilöstön kanssa. Lisäksi hän osallistuu talon arkiaskareisiin ja asiakastyöhön. Asiakkaamme ovat pääasiassa kehitysvammaisia ja neurologisesti vammaisia henkilöitä. He asuvat omassa asunnossaan ja tarjoamme heille yksilölliset asumispalvelut kotiin sekä apua kodin ulkopuolella. Talossa on runsaasti yhteistä tilaa asukkaiden monipuoliseen yhteisölliseen toimintaan. Tuemme asukkaitamme elämään oman näköistä elämää heidän itsemääräämisoikeuttaan kunnioittaen.

Tehtävän koulutusvaatimuksena on sosionomi AMK. Eduksi katsotaan kokemus vammaistyöstä sekä päivätoiminnan ohjaamisesta. Arvostamme vahvaa ammatillista näkemystä päivätoiminnan kehittämiseksi, sekä hyviä yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja.

Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä, ketterä ja yhteisöllinen, jossa tehdään tiimityötä hyvässä hengessä. Tarjoamme työntekijöillemme mahdollisuuden koulutuksiin, kannustavia henkilöstöetuja sekä aktiivista virkistystoimintaa.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa sopimuksen mukaan. Työ on pääsääntöisesti päivätyötä. Tehtävässä on 6 kuukauden koeaika. Palkkaus on yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen. Lääkärintodistus soveltuvuudesta esitettävä ennen työn vastaanottamista ja hakijan on oltava rekisteröityneenä Suosikkiin.

Täytä sähköinen hakemus 30.11.2019 mennessä: Hae tehtävää tästä

Tehtävä tulee uudelleen hakuun, aiemmat hakemukset tehtävään huomioidaan.

Tiedustelut:
Palvelupäällikkö Jonna Tuomikoski, jonna.tuomikoski@caritaslaiset.fi,
p. 044 468 4385 (parhaiten arkisin klo 12-14).

Työpaikan osoite: Lapinkatu 1

Lue lisää Caritas Rovaniemestä