Avoin työpaikka: haemme palveluesimiestä kotihoitoon

Toimintamme laajentuessa haemme
PALVELUESIMIESTÄ kotihoitoon Ouluun

Caritaksen johtoajatuksena on mahdollistaa asiakkaidemme turvallinen kotona asuminen laadukkaiden palveluiden turvin. Tarjoamme kotihoito-, kotisairaanhoito-, kotiavustaja- sekä turvapalveluja pääasiassa Caritaksen palvelutaloissa asuville ikäihmisille. Teemme tiivistä yhteistyötä eri toimijoiden kanssa tarjotaksemme asiakkaillemme mahdollisimman sujuvan ja mielekkään arjen.

Palveluesimiehenä toimit oman kotihoitoyksikkösi esimiehenä ja johdat sen jokapäiväistä toimintaa. Vastaat myös asiakas- ja omaisyhteistyöstä, työvuorosuunnittelusta ja palvelutoiminnan kehittämisestä yhdessä tiimisi kanssa. Lisäksi olet osa Caritaksen esimiestiimiä, jonka tehtävänä on kehittää palveluja ja koordinoida yhteistyötä eri palveluyksiköiden välillä.

Tehtävän kelpoisuusvaatimuksena on AMK-tutkinto (sairaanhoitaja, geronomi, sosionomi) sekä vähintään kolmen vuoden aiempi työkokemus kotihoidon esimiestehtävistä. Arvostamme aitoa kiinnostusta kotihoitopalveluihin, kykyä toiminnan kehittämiseen sekä hyviä yhteistyötaitoja.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työn kasvavassa ja kehittyvässä yhteisössä, tiimityötä hyvässä hengessä, koulutusmahdollisuuksia, monipuolisia henkilöstöetuja ja aktiivista virkistystoimintaa.

Työ on päivätyötä, työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa sopimuksen mukaan. Palkkaus on yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen. Tehtävässä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa. Tehtävään valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydestään ennen työsuhteen alkamista. Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Hae tehtävää 7.12.2019 mennessä täyttämällä sähköinen hakemus. Hae tehtävää tästä.

Tiedustelut:
Kotihoidon palvelupäällikkö Outi Kaiponen, 050 413 0809.