Avoin työpaikka: haemme puhdistusalan työntekijää

Caritas tarjoaa kattavia asumis-, kotihoito- ja kuntoutuspalveluja erityisesti vanhuksille ja vammaisille Oulun seudulla ja Rovaniemellä. Olemme yleishyödyllinen ja hyvää tekevä, Oulussa vuonna 1998 perustettu palveluntuottaja. Palveluliiketoiminnasta syntyvät tuotot ohjataan Caritas-Säätiön kautta pohjoissuomalaisten vanhusten ja vammaisten hyväksi, ja meille onkin myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki. Yhteisöömme kuuluu noin 550 työntekijää ja iso joukko vapaaehtoisia. Olemme reilu työnantaja, jonka toimintaa ohjaavat vahvat arvot: lähimmäisenrakkaus, yhteisöllisyys, eettisyys ja vastuullisuus.

Siivouspalvelujemme kysynnän kasvaessa
haemme Puhdistusalan työntekijää vakituiseen työsuhteeseen.

Tarjoamme monipuolisia siivouspalveluja asiakkaidemme kodeissa ja Caritaksen palveluyksiköissä. Meillä siivoojat näkyvät arjessa ja ovat tärkeä osa Caritas Yhteisöä.  Asiakkaamme ovat pääasiassa ikäihmisiä ja vammaisia, mikä tuo työhön myös sosiaalisen ulottuvuuden. Monelle oma siivooja tulee tutuksi viikoittaisilla käynneillä ja samalla vaihdetaan kuulumiset.

Hakemallamme henkilöllä on puhdistusalan koulutus, siivoustyön kokemusta ja hyvät asiakaspalvelutaidot. Siivoustiimissämme työskentelee 13 vakituista laitoshuoltajaa ja joukko osa-aikaisia siivoojia apukäsinä. Tarjoamme vaihtelevaa ja itsenäistä työtä, sekä hyvät laitteet ja välineet työn tekemisen tueksi. Tarjoamme mahdollisuuden koulutuksiin, aktiivista virkistystoimintaa ja henkilöstöetuja. Meillä tehdään työtä hyvässä tiimihengessä.

Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Työ on päivätyötä. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa 2.1.2020.

Hae tehtävää 17.11. mennessä sähköisellä hakulomakkeella. Hae tehtävää tästä

Lisätietoja tehtävästä antaa: