Avoin työpaikka: haemme sairaanhoitajaa Rovaniemelle

Caritas tarjoaa kattavia asumis-, kotihoito- ja kuntoutuspalveluja erityisesti vanhuksille ja vammaisille Oulun seudulla ja Rovaniemellä. Olemme yleishyödyllinen ja hyvää tekevä, Oulussa vuonna 1998 perustettu palveluntuottaja. Palvelutoiminnasta syntyvät tuotot ohjataan Caritas-Säätiön kautta pohjoissuomalaisten vanhusten ja vammaisten hyväksi, ja meille onkin myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Yhteiskunnallinen yritys -merkki. Yhteisöömme kuuluu noin 550 työntekijää ja iso joukko vapaaehtoisia. Olemme reilu työnantaja, jonka toimintaa ohjaavat vahvat arvot: lähimmäisenrakkaus, yhteisöllisyys, eettisyys ja vastuullisuus.

Caritas Rovaniemi hakee
SAIRAANHOITAJAA vammaistyöhön

Haemme Caritas Rovaniemelle sairaanhoitajaa. Asiakkaamme ovat pääasiassa kehitysvammaisia ja neurologisesti vammaisia henkilöitä. He asuvat omassa asunnossaan, ja tarjoamme heille yksilölliset asumispalvelut kotiin sekä apua kodin ulkopuolella. Talossa on runsaasti yhteistä tilaa asukkaiden monipuoliseen yhteisölliseen toimintaan. Tuemme asukkaitamme elämään oman näköistä elämää heidän itsemääräämisoikeuttaan kunnioittaen.

Sairaanhoitajan työ on monipuolista ohjaus-, hoito- ja kuntoutustyötä, ja toimit sairaanhoidollisena asiantuntijana vammaisten henkilöiden palveluasumisen kotiryhmissä. Työtehtäviin kuuluvat mm. lääkehoidosta huolehtiminen, sekä asiakkaiden sairauksiin liittyvän hoidon järjestäminen ja niiden hoitaminen.

Tehtävä edellyttää sairaanhoitajan tutkintoa. Arvostamme aitoa kiinnostusta vammaistyöhön, itsenäistä työotetta sekä hyviä yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja.

Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä ja yhteisöllinen, jossa tehdään tiimityötä hyvässä yhteishengessä. Tarjoamme työntekijöillemme mahdollisuuden koulutuksiin, kannustavia henkilöstöetuja sekä aktiivista virkistystoimintaa.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa mahdollisimman pian (tai sopimuksen mukaan). Työ on pääsääntöisesti päivätyötä. Palkkaus on yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen. Tehtävässä on 6 kuukauden koeaika. Lääkärintodistus soveltuvuudesta esitettävä ennen työn vastaanottamista ja hakijan on oltava rekisteröityneenä Terhikkiin ja Suosikkiin.

Täytä sähköinen hakemus 25.10.2019 mennessä. Hae tehtävää tästä.

Tiedustelut:
Palvelupäällikkö Jonna Tuomikoski, 044 4684385