Avoin työpaikka: haemme sisäisiä sijaisia (lähihoitaja)

Caritas tarjoaa kattavia asumis-, kotihoito- ja kuntoutuspalveluja erityisesti vanhuksille ja vammaisille Oulun seudulla ja Rovaniemellä. Olemme yleishyödyllinen ja hyvää tekevä, Oulussa vuonna 1998 perustettu palveluntuottaja. Palveluliiketoiminnasta syntyvät tuotot ohjataan Caritas-Säätiön kautta pohjoissuomalaisten vanhusten ja vammaisten hyväksi, ja meille onkin myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki. Yhteisöömme kuuluu noin 550 työntekijää ja iso joukko vapaaehtoisia. Olemme reilu työnantaja, jonka toimintaa ohjaavat vahvat arvot: lähimmäisenrakkaus, yhteisöllisyys, eettisyys ja vastuullisuus.

Haemme lähihoitajia SISÄISEN SIJAISEN tehtäviin
toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen

Sisäiset sijaiset työskentelevät tarpeen mukaan kaikissa Caritas Palvelut Oy:n yksiköissä: vanhusten ja vammaisten asumispalveluissa, kotihoidossa ja sairaalassa. Sisäinen sijainen tekee esimerkiksi äkillisestä poissaolosta johtuvia lyhyitä sijaisuuksia, joten edellytämme tehtävään valituilta itsenäistä työotetta, joustavuutta sekä rohkeaa työasennetta. Työ on monipuolista ja vaihtelevaa, ja pääset tekemään työtä erilaisten asiakasryhmien ja tiimien parissa. Saat tehtävään hyvän perehdytyksen.

Työvuorot suunnitellaan kuudeksi viikoksi kerrallaan jaksotyön mukaisesti. Työ on pääsääntöisesti kaksivuorotyötä. Sijaistiimillä on oma esimies, joka suunnittelee työvuorot ja hoitaa muut esimiestehtävät. Työtehtävät määrittyvät kunkin työskentely-yksikön mukaisesti.

Tehtävän koulutusvaatimuksena on lähi- tai perushoitajan tutkinto sekä Suosikki-rekisteröinti. Arvostamme aiempaa kokemusta vanhus- ja/tai vammaistyöstä, sekä hyviä yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja.

Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä ja yhteisöllinen, jossa tehdään tiimityötä hyvässä hengessä. Tarjoamme työntekijöillemme mahdollisuuden koulutuksiin, kannustavia henkilöstöetuja sekä aktiivista virkistystoimintaa.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa sopimuksen mukaan. Tehtävässä on kuuden kuukauden koeaika. Palkkaus on yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen. Tehtävään valitulta edellytetään lääkärintodistusta soveltuvuudesta.

Hakuaikaa on 1.12.2019 asti, täytämme tehtäviä sitä mukaa kun sopivia hakijoita löytyy.
Täytä sähköinen hakemus tästä

Lisätietoja tehtävästä antavat ma-pe klo 10:00-14:00:

Palvelupäällikkö Sinikka Sirviö, 040 520 6211 / Palvelupäällikkö Eija Anttila, 045 805 5858

Henkilöstökoordinaattori Hanna-Riikka Pöppönen, 040 354 9850