Käynnistämme päivätoimintapalvelun omaishoidettaville – ennakkoavajaiset 12.12.

Uutta Caritaksessa! Käynnistämme päivä- ja tuntitoimintapalvelun omaishoidettaville Puolivälinkankaalla

Käynnistämme ensi vuoden alussa (7.1.2020) uuden päivä- ja tuntitoiminnan omaishoitajien vapaiden järjestämiseen Caritas Pikku Metsossa. Järjestämme palvelun jouluiset ennakkoavajaiset, jossa teillä on mahdollisuus tutustua tiloihimme ja toimintaamme.

AIKA: TO 12.12. klo 15-16:30.

PAIKKA: Palvelutalo Metsolan Kartano, Mielikintie 8, Puolivälinkangas (oma sisäänkäynti Pikku Metsoon talon päädystä)

Kerromme tapahtumassa omaishoitajille uuden päivä- ja tuntitoiminnan sisällöstä, ja kuinka siihen voi hakeutua. Toiminta on suunnitelmallista ja sitä toteuttaa ammattitaitoinen hoitohenkilökuntamme. Tavoitteenamme on tukea toimintaan osallistuvien kotona asumista ja hyvinvointia, ja samalla tarjota omaishoitajalle hetki omaa aikaa. Palvelua on saatavilla palvelusetelillä ja itsemaksavana.

Avajaistapahtumassa on puhumassa Oulun seudun omaishoitajat ry:stä omaishoidon ohjaaja Heini Kemola. Aiheena ”Elämä on muutosta”. Aihe käsittelee omaishoitajan jaksamista.

Jotta omaishoitaja voi osallistua tapahtumaan, tarjoamme läheisille omaa virkistävää ohjelmaa Pikku Metsossa ammattitaitoisen hoitohenkilökuntamme kanssa. Samalla myös läheiset pääsevät tutustumaan Caritas Pikku Metson toimintaan ja henkilökuntaan.

Tapahtumassa on kahvitarjoilu.

Ilmoittautumiset tilaisuuteen pyydetään 10.12. mennessä:
Palveluohjaaja Anna-Leena Seppänen, puh. 040 769 8615 tai sähköpostitse: info@caritaslaiset.fi.