Ajankohtaista Caritas Ravintoloissa: kotiateria

Asukkaille Caritas ravintolat pidetään auki ja asukkaat voivat ruokailla halutessaan ravintolassa. Ulkopuolisilta asiakkailta ravintolamme ovat toistaiseksi suljettu.

Asukkaille, jotka haluavat ruokailla kotonaan tarjoamme mahdollisuutta tilata kotiateriat. Ateriat toimitetaan asiakkaille kylmänä pakattuina kotiin keskiviikosta 18.3.2020 alkaen. Ateriaan sisältyy pääruoka, leipä ja jälkiruoka. Juomia emme pysty toimittamaan koteihin. Keittiöt pakkaavat kaikille asiakkaille yhden pääruoan dieetit huomioiden. Aterioita toimitetaan arkisin, perjantaina toimitetaan myös lauantain ja sunnuntain lounas. Asukkailla on mahdollisuus ostaa myös päivällinen. Viikonlopun päivälliset toimitetaan perjantaina. Muita peruselintarvikkeita on myytävänä ravintoloissamme.

Kotiaterioita on saatavilla Caritas-Kotiin, Tapiolan Caritakseen ja Säveltäjänkatu 10, Caritas Matriitiin ja Caritas Rovaniemelle.

Hinnat:

• lounas 6,90 €, sisältää ruoka-annoksen, leivän ja levitteen sekä jälkiruoan
  • päivällinen 4,50 €, ruoka-annos
  • kuljetus 2,75 €

Kotiateriat voi tilata soittamalla numeroon 050 407 4515 tai numeroon 045 636 5372.

Ateriasopimuksia saa ravintoloista ja kotihoidosta, sopimus pitää toimittaa ravintolaan. Voimme toimittaa ateriasopimuksen täytettäväksi myös ensimmäisen ruokatoimituksen mukana. Asiakkaalle avataan tili ravintolaan ja ateriat laskutetaan kuukauden lopussa.

Olemme harventaneet asiakaspaikkoja ravintolasalissa. Huolehdimme hygieniasta tehostetusti. Pyydämme asiakkaitamme kiinnittämään erityistä huomiota käsihygieniaan.

Yhteistyöterveisin,
Anna-Maija Siikaluoma, ateriapalvelupäällikkö