Ajankohtaista koronatoimista: Ohje palvelutalojen asukkaiden kauppakassien viemisestä asuntoihin 16.4.

Palvelutaloissamme on voimassa vierailukielto, sillä talojen asukkaat ovat pääsääntöisesti yli 70-vuotiaita ja muita riskiryhmään kuuluvia. Tämän vuoksi olemme keskittäneet myös asukkaiden kauppakassitoimitusten, kukkalähetysten ja muiden omaisten tervehdysten viennin asukkaan kotiovelle henkilökuntamme tehtäväksi. Näin pyrimme rajaamaan kaikenlaisen ulkopuolisen liikenteen taloissamme minimiin.

Olemme koonneet tähän tiedotteeseen talokohtaisesti ohjeet, kuinka toimia, kun haluatte toimittaa tavaraa läheisellenne kotiin, tai jos olette tilanneet kauppakassipalvelun talon ulkopuolisilta tahoilta. Aikataulu on voimassa 17.4. alkaen toistaiseksi.

CARITAS-KOTI JA TAPIOLAN CARITAS (Kapellimestarinkatu 2 ja 4)

Alla ajankohdat, jolloin voitte toimittaa asukkaalle menevät kauppakassit Caritas-Kodin pääovelle ja puhelinnumero, johon soitetaan, kun tuotte tavaraa.

• Maanantai: klo 12-17
  • Keskiviikko: klo 11-16
  • Perjantai: klo 12-15 (ei 1.5.2020)

Soita numeroon (ma-pe): 044 734 0302 (Uusi numero päivitetty 11.5.2020)

• Lauantai: klo 11-13

Soita numeroon (la): 045 636 5158 (kotihoito)

CARITAS MATRIITI (Valtatie 37)

Alla ajankohdat, jolloin voitte toimittaa asukkaalle menevät kauppakassit alaovelle ja puhelinnumero, johon soitetaan, kun tuotte tavaraa.

• Maanantai: klo 13-15
  • Keskiviikko: klo 14-15
  • Lauantai: klo 13-15

Soita numeroon: 044 755 0512

METSOLAN KARTANO (Mielikintie 8)

Alla ajankohdat, jolloin voitte toimittaa asukkaalle menevät kauppakassit pääovelle ja puhelinnumero, johon soitetaan, kun tuotte tavaraa.

• Maanantai: klo 12-15
  • Keskiviikko: klo 12-15
  • Lauantai: klo 12-16

Soita numeroon: 050 449 5100