Ajankohtaista koronavirustoimista 25.3.

Caritaksen lounasravintolat Caritas-Kodissa, Caritas Matriitissa ja Caritas Rovaniemellä jatkavat toimintaansa ja ovat edelleen auki talojen asukkaille. Huolehdimme hygieniasta tehostetusta ja olemme harventaneet istumapaikkoja.

Tarjoamme myös kotiaterioita palvelutalojen asukkaille. Kotiateriat voi tilata Oulussa soittamalla numeroon 050 407 4515 tai numeroon 045 636 5372. Rovaniemellä kotiateriatilaukset tehdään numerosta 044 468 4349.

Metsolan Kartanossa ja Metsolan Hovissa asukkaiden ateriapalveluista vastaa Ravintola Odessa. Tiedustelut puh. 040 5523 565 tai ravintola@oulunodessa.fi.

Saunavuorot on nyt peruttu myös Metsolan Kartanossa.

Pyydämme huomioimaan, että myös palvelutaloissa asuvien luona omaisten ja läheisten vierailuja tulisi välttää, sillä talojen asukkaat ovat pääsääntöisesti yli 70-vuotiaita ja muita riskiryhmään kuuluvia. Palvelutalojemme asukkaat voivat tilata arjen apua esimerkiksi kauppa-asiointiin. Tilaukset numerosta 044 999 1919 (arkisin klo 8:00-15:30).

Ystävällisin terveisin,
Petteri Viramo, toimitusjohtaja