Avaamme vuodenvaihteessa uusia palvelukoteja Puolivälinkankaalle

Caritas Palveluiden toiminta Oulussa laajenee, kun avaamme vuodenvaihteessa kaksi uutta palvelukotia. Molemmat palvelukodit sijaitsevat palvelutalo Metsolan Kartanon tiloissa Puolivälinkankaalla.

Caritas Teeri tarjoaa 1.1.2021 alkaen tehostettua asumispalvelua 22 ikäihmiselle. Haluamme palvelukotimme arjessa näkyvän kodinomaisuuden sekä hyvän arjen, jonka lähtökohtana on ikäihmisten omannäköinen elämä. Caritaksen palvelukodit ovat pieniä ja viihtyisiä hoivakoteja, asukkaiden koteja. Näin tunnemme asukkaamme ja jokainen tulee huomioiduksi persoonansa mukaan. Vaalimme kodeissamme lämmintä ilmapiiriä ja rauhallista läsnäoloa. Caritas Teerin palveluesimiehenä toimii Ani Vainio.

Caritas Metso tarjoaa asumispalveluja vaikeavammaisille henkilöille. Asiakaspaikkoja Metsossa on 15. Toiminta käynnistyy alkuvuodesta 2021. Edistämme jokaisen asiakkaamme mahdollisuutta elää omannäköistä aktiivista elämää. Asiakkaillemme on tarjolla päivätoimintaa omassa viihtyisässä päivätoiminnan tilassa. Caritas Metson palveluesimiehenä toimii Saila Jalonen.

Caritas Teerissä ja Metsossa työskentelee palveluesimiehen ja hoitohenkilökunnan lisäksi oma kodinhuoltaja, jonka työtehtäviin kuuluu palvelukodin tilojen ja asukashuoneiden siivous, pyykkihuolto sekä muita avustavia toimia. Päivittäiset ateriat palvelukoteihin tulee Caritaksen ateriapalveluista.

Caritaksen henkilökunta tekee Metsolan Kartanossa tiivistä yhteistyötä. Palvelutalossa on uusien palvelukotien lisäksi Caritaksen kotihoidon tiimi sekä kaikille asukkaille tarjolla olevaa yhteisötoimintaa. Pikku Metson tiloissa tarjoamme arkisin päivätoimintaa vammaisille sekä viikonloppuisin ikäihmisille. Yhdessä rakennamme taloon hyvän hengen, vaalimme yhteisöllisyyttä ja autamme ja tuemme toisiamme.

Mikäli kiinnostuit palveluistamme, ota yhteyttä asiakkuussuunnittelijoihimme:

Vanhuspalvelut: 040 769 8615

Vammaispalvelut: 050 375 8276